| کد خبر: 256999 |

◄ کامیون ساز جنجالی 28 خردادماه میزبان سهامداران است

سایپا دیزل یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کامیون سازان ایران با انتشار اطلاعیه ای، سهامداران خود را به حضور در مجمع عمومی عادی و فوق العاده این شرکت در 28 خردادماه 1402 فراخواند.

تین نیوز

سایپا دیزل یکی از بزرگترین و باسابقه ترین کامیون سازان ایران با انتشار اطلاعیه ای، سهامداران خود را به حضور در مجمع عمومی عادی و فوق العاده این شرکت در 28 خردادماه 1402 فراخواند.

مجامع شرکت سایپا دیزل در بورس تهران با نماد خکاوه شناخته می شود همیشه در سال های اخیر محل بحث های جنجالی بین سهامداران حقیقی و هیات مدیره این شرکت بوده است.

سایپا دیزل سال هاست در تکاپوی خروج از زیان انباشته دست و پا می زند اما هنوز موفق به این کار نشده و کماکان با زیان انباشته هنگفت دست و پنجه نرم می کند. این امر موجب شده است که سهامداران حقیقی این شرکت از عملکرد مدیران خکاوه رضایت نداشته باشند و در مجامع نیز با طرح پرسش های جنجالی هیات مدیره و مدیرعامل سایپا دیزل را به چالش بکشند.

اغلب سوالات طرح شده در مجمع از سوی سهامداران خرد حول این محور می گردد که چرا مدیران سایپا دیزل توان خارج کردن این شرکت از زیان را ندارند؟ پرسش دیگری که معمولا در مجامع این شرکت مطرح می شود این است که چه زمانی خکاوه از تعهدات معوق خلاص می شود و کامیون های پیش فروش شده را بدون تاخیر به خریداران تحویل می دهد؟

این درحالیست که سایپا دیزل بر اساس آخرین گزارش های تولید خود در ماه های اخیر روند رو به رشدی را در تولیدات خود داشته است.

خکاوه در اطلاعیه دعوت به مجمع عمومی خود آورده است از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 16:30 روز یکشنبه مورخ 28 خردادماه 1402 در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران کیلومتر 14 بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) بعد از چهارراه ایران خودرو برگزار می گردد حضور بهم رسانند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان که مایل به حضور در مجمع مذکور باشند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی صاحب سهم، به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یک ساعت قبل از شروع مجمع به محل پذیرش سهامداران مراجعه نمایند.

 لازم به ذکر است ارائه اصل کارت ملی برای تمامی مراجعان جهت ورود به جلسه مجمع الزامی است. همچنین آن دسته از سهامداران که امکان حضور در مجمع را ندارند می توانند مجمع را به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.saipadiesel.ir مشاهده و سوالات خود را از طریق سایت فوق برای شرکت ارسال کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    انشالله که آخرین جلسه باشد سایپا دیزل اگر عاقل باشد تمام مایملک شرکت را میفروشد و بین کارگران تقسم میکند وبه هرکارگر یکی دومیلیارد میدهد و ملت ایران را از مصیبت کامیونهای تقلبی ساخت واخل نجات میدهد علاج تورم و مشکلات اقتصادی فقط وازدات کامیون و سواری اروپایی است.مدیران خودروساز آنقدر اشتغال زایی را برسرمردم نکوبند و هشتاد وچندمیلیون نفر را فدای خودخواهی خود نکنند.