| کد خبر: 249058 |

نیسان پاترول ۲۰۲۳ معرفی شد

نیسان پاترول ۲۰۲۳ معرفی شد. مدل جدید پاترول طی یک فیس لیفت جذاب تر شده است.

تین نیوز

نیسان پاترول ۲۰۲۳ معرفی شد. مدل جدید پاترول طی یک فیس لیفت جذاب تر شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا خواهیم شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گجت نیوز، شرکت نیسان از مدل ۲۰۲۳ شاسی بلند محبوب پاترول پرده برداشت. این خودرو در بازار آمریکا و کانادا با نام آرمادا و در بازار ویژه آسیا و استرالیا نیز با نام پاترول به فروش می رسد. هرچند این شاسی بلند در مدل جدید خود یک فیس لیفت را تجربه کرده و جذاب تر شده، اما از لحاظ فنی همانند قبل است.

نیسان پاترول ۲۰۲۳ طبق نسل سال ۲۰۱۰ خود توسعه پیدا کرده و به همین دلیل شاهد تغییر نسل آن نیستیم، اما طراحان طی یک فیس لیفت توانستند ظاهر آن را به شکل کامل تغییر دهند. هرچند این خودرو از لحاظ فنی همانند قبل است. همچنین طراحان سطح ایمنی این خودرو را ارتقا دادند و برای بخش بیرونی و داخلی آن تزئینات اضافی را نیز در نظر گرفتند.

نیسان پاترول 2023 در بازار آمریکا با پیشرانه 5.6 لیتری V8 تنفس طبیعی به فروش می رسد که می تواند قدرتی برابر با 400 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن متر را به تولید برساند. مدل پایه این خودرو دیفرانسیل عقب بوده و از AWD بهره نمی برد. یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته نیز در تمام مدل ها وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را بر عهده دارد.

این شاسی بلند ظرف مدت ۶ تا ۶.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند. وزن این خودرو در نسخه تک دیفرانسیل ۲۵۷۰ و در نسخه دو دیفرانسیل ۲۷۴۰ کیلوگرم اعلام شده است. نیسان پاترول ۲۰۲۳ به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر نیز مصرف سوخت ۱۵ لیتری را به همراه دارد.

این شاسی بلند ژاپنی در بازارهای مختلف با قیمت ۵۰ تا ۵۲ هزار دلار به فروش می رسد. مشتریان با پرداخت ۲ هزار دلار اضافه می توانند سیستم دو دیفرانسیل  را نیز برای این خودرو سفارش دهند. فورد اکسپدیشن با قیمت ۵۵ هزار دلار، شورولت تاهو با قیمت ۵۵ هزار دلار، جی ام سی یوکن با قیمت ۵۹ هزار دلار و جیپ واگنیر با قیمت ۶۰ هزار دلار به عنوان رقبای سرسخت این شاسی بلند ژاپنی محسوب می شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.