| کد خبر: 248449 |

تصاویر ۱۸ خودرو خاص ۱۵۰۰ میلیارد تومانی که به حراج گذاشته شد

یک مجموعه دار خودرو ۱۸ ماشین سوپر اسپرت و خاص خود را برای حراج گرن توریسمو به ساتبیز سپرد و سفارش کرد نامش فاش نشود. این مجموعه میلیون ها دلار ارزش دارد.

تین نیوز

یک مجموعه دار خودرو ۱۸ ماشین سوپر اسپرت و خاص خود را برای حراج گرن توریسمو به ساتبیز سپرد و سفارش کرد نامش فاش نشود. این مجموعه میلیون ها دلار ارزش دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری، ساتبیز فروشگاهی هزار میلیاردی و البته یک جا برای کسی که به دنبال راه اندازی یک نمایشگاه خودروهای عجیب و غریب است تدارک دیده؛ این مجموعه شگفت انگیز و منحصر به فرد از خودروها در لندن به حراج گذاشته می شود.

حراجی مشهور ساتبیز ناوگانی از ۱۸ خودرو شامل برخی از معروف ترین ابرخودروهایی را که تاکنون ساخته شده اند و مجموعا بیش از ۴۵ میلیون دلار ارزش دارند برای فروش معرفی کرده است.

این مجموعه به عنوان گرن توریسمو ثبت شده و مالک آن خواسته هویتش مخفی بماند. در این مجموعه یک لامبورگینی سوپراسپرت شیطانی جلب توجه می کند. بوگاتی شیرون ۵ میلیون دلاری این مجموعه یکی از ۳۰ نمونه ای است که به صورت محدود تولید شده و رکورددار حداکثر سرعت ۳۰۴.۷۷۳ مایل در ساعت است.

فراری GTO ۱۹۸۵ سریع ترین فراری ساخته شده تا آن زمان نیز یکی دیگر از خودروهای تک این مجموعه است. استون مارتین DB۵ که در فیلم «زمانی برای مردن نیست» جیمز باند دیده شد یکی دیگر از تاپ های این مجموعه است که به قیمت بیش از ۳ میلیون دلار به فروش می رسد.

دو خودروی نمادین لامبورگینی نیز در این حراج شگفت انگیز عرضه می شوند: یک میورای پر زرق و برق ۱۹۷۱ با رنگ سبز نئونی و یک کونتاش سفید مدل ۱۹۸۴ که مظهر عصر ابرخودروهای دهه ۱۹۸۰ بود. بسیاری لامبورگینی میورا موتور وسط را اولین ابرخودرو می دانند و این مجموعه با وجود این ماشین های منحصر به فرد بسیار خاص ارزیابی شده است.

خودروی خارجی
بوگاتی شیرون
خودروی خارجی کونتاش
کونتاش
خودروی سوپر اسپرت
EB۱۱۰ سوپر اسپرت
خودروی فراری
فراری جی تی او
خودروی لامبورگینی
لامبورگینی میورای سبز
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.