| کد خبر: 247250 |

کلیات لایحه اصلاح قانون فرآیند اسقاط خودرو تصویب شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون فرآیند اسقاط خودرو در کمیسیون متبوعش خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون فرآیند اسقاط خودرو در کمیسیون متبوعش خبر داد.

 به گزارش تین نیوز، روح اله ایزدخواه در تشریح نشست روز 29 شهریور ماه، کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه، گفت: باتوجه به تصویب دوفوریت لایحه اصلاح قانون فرآیند اسقاط خودرو در نشست امروز صحن علنی مجلس، این موضوع در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: موافقان و مخالفان به ایراد نظرات خود درباره کلیات لایحه پرداختند؛ به زعم مخالفان این لایحه موجب پاک کردن صورت مسئله اسقاط خودرو خواهد شد از سوی دیگر این لایحه از نظر شکلی دارای ایراداتی بود به طور مثال درج عباراتی مانند «در صورت عدم وجود خودرو»، «پرداخت یک درصد»، «با تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت» ایراداتی دارد که باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: موافقان با این لایحه نیز معتقد بودند که تولیدکننده خودرو نباید ملزم به اسقاط شود زیرا در این صورت تولید به اسقاط گره می خورد، همچنین موافقان مطرح کردند که با گره زدن تولید به اسقاط، قیمت گواهی اسقاط افزایش بسیاری پیدا می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان، نمایندگان با تصویب کلیات لایحه مذکور موافقت کردند و مقرر شد جزئیات آن در کمیته خودرو بررسی و اصلاحات اساسی روی آن صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    راه را برای مردم هموار کنید عزیزان واردات خودرو بهترین راه حل برای کمک به ناوگان حمل ونقل وتصادفات جاده ای و و و...هزارو یک دلیل دیگر‌ والبته بهترین روش وارد کردن هم به دست مردم واختیار وسلیقه مردم نه به دست دلالان وتاجران راننده بهتر از هر کسی میداند که چه خود روی برایش بهتر است به نظر بنده باید بعضی از مسئولانی که منکر این کارند را در سواری پراید قرار داد وبا کامیون بنز مدل ۱۹۲۴با سرعت ۱۰۰از کنارش گذشت تا احساس مردم را درک کند