| کد خبر: 244860 |

◄ سایپا عذرخواهی کرد

پس از کنترل‌های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب خودرو‌های تیبا و تیبا ۲ و با هماهنگی سازمان‌های نظارتی به زودی تعهدات ایجاد شده برای این دو خودرو را اجرایی خواهیم کرد.

تین نیوز

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از کنترل‌های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب خودرو‌های تیبا و تیبا ۲ و با هماهنگی سازمان‌های نظارتی به زودی تعهدات ایجاد شده برای این دو خودرو را اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایپا؛  فرزاد غزایی درباره تأخیر در تحویل خودرو‌های تیبا و تیبا ۲ افزود: با هدف ارتقاء کیفی خودرو‌های مذکور، این گروه خودروسازی اقدامات سختگیرانه‌ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجاز‌های لازم به تأخیر زمانی در تحویل این خودرو‌ها منجر شده است.

معاون کیفیت سایپا با بیان اینکه این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است گفت: همه توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده که امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان‌های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان در روز‌های آتی برطرف شود.

غزایی افزود: گروه سایپا خود را متعهد می‌داند تا هر نقصی را که از سوی مشتریان اعلام می‌شود با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امدادگران شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

وی تاکید کرد: سیاست‌های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودرو‌های قدیمی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.