| کد خبر: 244127 |

تکمیل وجه برندگان رزرو سامانه تخصیص خودرو آغاز شد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز تکمیل وجه برندگان رزرو سامانه تخصیص خودرو از روز جاری (شنبه، ۲۸ خردادماه) خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز تکمیل وجه برندگان رزرو سامانه تخصیص خودرو از روز جاری (شنبه، ۲۸ خردادماه) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، "امید قالیباف" در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در پیامی اظهار داشت: عملیات ثبت‌نام از ۱۲۵ هزار نفر از برندگان قطعی شده تا روز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد و این افراد به تکمیل وجه پرداختند که اقدامات تحویل خودروی آنان در حال انجام است.

وی بیان داشت: از روز جاری نیز به افرادی که در فهرست رزرو بودند و حدود ۶۶ هزار نفر را شامل می‌شوند پیامک ارسال شده یا تا آخر وقت امروز پیامک به تلفن همراهشان ارسال خواهد شد.

قالیباف تاکید کرد: این افراد باید به سایت خودروسازی که در آن برنده شده اند مراجعه کرده و به تکمیل وجه بپردازند و سایر مدارک مورد نیاز را نیز بارگذاری کنند.

 وی تصریح کرد: اگر احیاناً سایت برخی خودروسازان با مشکل مواجه شده است، مسوولان قول مساعد داده‌اند که تا ظهر امروز مشکل حل شود و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، پیشتر "منوچهر منطقی" معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت افزود: در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال ۱۴۰۱ به میزان بیشتر از ۲۰۰ درصد سال گذشته  و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان نخستین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.