| کد خبر: 181159 |

◄ اجبار مردم به خرید خودرو بی‌کیفیت و گران داخلی هنر نیست

این‌که کیفیت خودرو تولید داخل بالا نرود و درعین‌حال مرزها هم‌بسته شود تا مردم ناچار به خرید خودرو داخلی شوند هنر نیست. محمود بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان این مسئله گفت: ما زمانی مدعی ورود به سازمان تجارت جهانی بودیم، با ورود به سازمان تجارت جهانی مرز دیگر معنا ندارد؛ پس فروش خودرو با این قیمت آن‌هم بدون افزایش کیفیت در آن شرایط امکان‌پذیر نیست.

تین نیوز

این‌که کیفیت خودرو تولید داخل بالا نرود و درعین‌حال مرزها هم‌بسته شود تا مردم ناچار به خرید خودرو داخلی شوند هنر نیست.

محمود بهمنی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان این مسئله گفت: ما زمانی مدعی ورود به سازمان تجارت جهانی بودیم، با ورود به سازمان تجارت جهانی مرز دیگر معنا ندارد؛ پس فروش خودرو با این قیمت آن‌هم بدون افزایش کیفیت در آن شرایط امکان‌پذیر نیست.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، بهمنی خاطرنشان کرد: اینکه کیفیت خودرو تولید داخل بالا نرود و از آن‌طرف مرزها هم‌بسته شود تا مردم ناچار به خرید خودرو داخلی شوند که هنر نیست.

او درخصوص آخرین بررسی‌های بودجه ۹۸ در مجلس گفت: بررسی‌های بودجه ۹۸ ادامه دارد، مجلس در هفته گذشته تعطیل بود اما کمیسیون تلفیق مشغول بررسی بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: یکی از این طرح‌ها مترو کرج به هشتگرد است که بلاتکلیف مانده و حتماً باید با تخصیص‌های لازم در زمان تعیین‌شده تمام شود.

بهمنی افزود: معاون وزیر راه قول داده مترو هشتگرد تا عید راه‌اندازی شود، این قطار می‌تواند ۲۵۰هزار مسافر را جابجا کند و ضمن درآمدزایی که دارد می‌تواند بخشی از حاشیه‌نشینی در کرج و تهران را کاهش دهد.

او با انتقاد از وزیر راه درخصوص بی‌ثباتی مدیریتی در پروژه مترو هشتگرد، ادامه داد: متأسفانه در شش ماه اخیر در ارتباط با این پروژه ظرف شش ماه سه مدیر تغییر کرده است و الان پس از گذشت ۵۰ روز هیچ خبری از مدیر جدید نیست، اگر ظرف دو یا سه روز آینده تکلیف مدیریت این پروژه مشخص نشود موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.