| کد خبر: 173577 |

◄ تعویق دوباره پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو

شنیده می‌شود یکی از دلایل تعویق دوباره پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، نبود اطلاعات کافی از ثبت‌نامی‌ها در طرح پیش‌فروش محصولات سایپاست. چرا که قرار است امکان حضور کسانی که دو هفته پیش در طرح پیش‌فروش خودرو سایپا ثبت نام کردند؛ گرفته شود.

تین نیوز

یک مقام آگاه در ایران خودرو از تعویق دوباره پیش فروش محصولات این شرکت که قرار بود در هفته جاری انجام شود؛ خبر داده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این مقام آگاه با بیان این که بررسی پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در حال انجام است، افزود: هفته جاری به دلیل برگزاری مراسم عزارداری دهه اول محرم و کوتاه بودن زمان، پیش‌فروش محصولات این شرکت انجام نخواهد شد.

بیش‌تر بخوانید:

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو، سهمی هم به نوسازی تاکسی‌ها تعلق می‌گیرد یا خیر، گفت: تحویل خودرو به متقاضیان برای سال آینده برنامه‌ریزی شده و نوسازی تاکسی‌ها در آن دیده نشده است.

به گزارش تین‌نیوز، پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو قرار بود سه شنبه هفته پیش (بیستم شهریورماه) انجام شود. اما یک روز پیش از این تاریخ، مدیرعامل ایران‌خودرو بدون ذکر دلیل خاصی از تعویق برنامه پیش‌فروش این شرکت خبر داد.

البته شنیده می‌شود یکی از دلایل تعویق دوباره پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، نبود اطلاعات کافی از ثبت‌نامی‌ها در طرح پیش‌فروش محصولات سایپاست. چرا که قرار است امکان حضور کسانی که دو هفته پیش در طرح پیش‌فروش خودرو سایپا ثبت نام کردند؛ گرفته شود.

اما نکته عجیبی که در روزهای گذشته با اظهار شگفتی کارشناسان مواجه شده، شرایط پیش‌فروش  ایران خودرو بود که نه تنها خبری از اعلام قیمت نیست بلکه حتی خود محصولات هم معرفی نشده بودند. به بیان ساده تر، یعنی علاقمندان به خرید محصولات ایران خودرو مبلغ 20 یا 25 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز می‌کنند، پس از انتظار 14 تا 18 ماهه برای تحویل خودروی خود که نه می‌دانند نام آن چیست، نه از قیمتش مطلع‌اند، اقدام می‌کنند!

پیش فروش عجیب

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.