| کد خبر: 172931 |

◄ وب‌سایت سایپا، فقط 20 ثانیه برای ثبت‌نام زمان می‌دهد

چه کسی توانسته در کمتر از 20 ثانیه اطلاعات فردی و درخواست خرید خودرو خود را ثبت کند که ما دومین نفر باشیم. به نظر این کار گروه خودروسازی سایپا سرکار گذاشتن تعداد زیادی از متقاضیان خرید خودرو است.

تین نیوز

باز شدن سایت خودروسازان به منظور پیش‌فروش محصولات آن‌ها پس از یک وقفه نه چندان طولانی، امروز با حواشی زیادی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، به دلیل حضور یک‌‌باره تعدادزیادی از متقاضیان به سایت خرید گروه خودروسازی سایپا و عدم گنجایش این سایت، کاربران با مشکلات زیادی مواجه شدند که عدم کفاف بسته اینترنتی تنها یکی از مصادیق آن است.

یکی از کاربران در این‌باره در شبکه‌های اجتماعی نوشت: سرعت اینترنت با حجم 16 مگابات تکافوی ورود به سایت فروش سایپا را نکرد و در کمتر از سه دقیقه سایت بسته شد و زمان کافی در اختیار من نبود تا درخواست خود در این زمینه را ثبت کنم.

براساس این گزارش، یکی دیگر از متقاضیان خرید با نگاهی مشکوک به ثبت درخواست در سایت سایپا عنوان کرد: اگر کسی موفق به ثبت درخواست خود در سایت سایپا شد با ارسال عکس ما را از ادامه کار مطمئن کند زیرا این نوع ثبت‌نام مشکوک به نظر می‌رسد.

وی ادامه می‌دهد: چه کسی توانسته در کمتر از 20 ثانیه اطلاعات فردی و درخواست خرید خودرو خود را ثبت کند که ما دومین نفر باشیم. به نظر این کار گروه خودرو سازی سایپا سرکار گذاشتن تعداد زیادی از متقاضیان خرید خودرو است.

ان گزارش حاکی از آن است که، بنا به گفته برخی از کاربران بسیاری از خریداران ساعتی پیش از باز شدن سایت در انتظار بوده‌اند که تا این ساعت موفق به ثبت درخواست خود نشده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.