| کد خبر: 270806 |

دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ملاقات هفتگی به بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی ۲۰ نفر از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ملاقات هفتگی به بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی ۲۰ نفر از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان در راستای تأکیدات مقام عالی وزارت بر دیدار بی واسطه مردم با مسؤولان روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، در محل دفتر خود در اداره کل راه و شهرسازی به بررسی پرونده های ۲۰ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حضور داشتند، رسیدگی کردند.

در این دیدارها مدیر کل راه و شهرسازی پس از استماع درخواست های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

داعی درباره درخواست های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: عمده درخواست های متقاضیان در این ملاقات مردمی، مربوط به معاونت های املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری و اداره درآمد و هزینه های عملیات بود که در این زمینه دستورات مقتضی صادر شد تا بررسی های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی درخواست ها و مطالب مطروحه مراجعان استماع و پس از پذیرش از طریق اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان به همکاران رسیدگی کننده منعکس می شود تا در هیأت های نظارت و پیگیری مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان در یک اقدام در جهت تسریع فرآیندها بلافاصله پس از صدور دستور توسط مدیر کل در ملاقات های مردمی آنها را به صورت سیستمی ثبت می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می نماید

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.