| کد خبر: 266042 |

بومی‌ سازی قطار شهری مشهد با همکاری شرکت‌ های دانش‌ بنیان

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: درصدد آن هستیم تا با همکاری شرکت های دانش بنیان و کارشناسان این حوزه، بومی سازی متروی مشهد را توسعه دهیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: درصدد آن هستیم تا با همکاری شرکت های دانش بنیان و کارشناسان این حوزه، بومی سازی متروی مشهد را توسعه دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، بهرام نکاحی روز یکشنبه سوم دی در حاشیه اختتامیه نمایشگاه تخصصی حمل ونقل و ترافیک شهری که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه فرصت خوبی برای عرضه دانش ایرانی و تکنولوژی های بومی به سایرین و محلی برای تبادل اندیشه و تفکر جوانان خلاق ایرانی است و بر همین اساس آخرین دستاوردهای قطار شهری مشهد به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: در طول چند روزی برگزاری نمایشگاه حمل ونقل و ترافیک شهری، بسیاری از شرکت های دانش بنیان حضور یافتند و با توجه به مذاکراتی که با برخی از آنان انجام شده است، مقرر شد تا در بومی سازی هرچه بیشتر قطار شهری و تجهیزات آن همکاری های مشترک انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در نمایشگاه ها شاهد آن هستیم، شناسایی افراد فعال در حوزه صنعت و فنی است که در صورت همکاری قطار شهری با نخبگان و کارشناسان این حوزه، اتفاقات بسیار خوبی برای کلان شهر مشهد در حوزه حمل ونقل خواهد افتاد.

نکاحی با اشاره به برگزاری نشست های علمی و تخصصی نمایشگاه مدیریت شهری گفت: در روز پایانی این نمایشگاه، سه نشست تخصصی با موضوعات معرفی پروژه مانیتورینگ و معرفی ریل سوم با نرم افزار ایرانی، آشنایی با دستاوردهای بومی قطار شهری مشهد و ارائه نیازمندی های پژوهشی قطار شهری برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.