| کد خبر: 252295 |

۲۱ طرح راهداری با حضور وزیر راه و شهرسازی در خراسان رضوی افتتاح شد

همزمان با دهه مبارک فجر ۲۱ طرح راهداری روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرستانهای مختلف در سراسر استان خراسان رضوی افتتاح شد.

تین نیوز

همزمان با دهه مبارک فجر ۲۱ طرح راهداری روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرستانهای مختلف در سراسر استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی در این خصوص  گفت: این طرحها در قالب بهسازی و روکش راهها، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ساخت مجتمع های بین راهی، ساخت و توسعه راه های روستایی ، طرح جامع پایانه مرزی دوغارون ، رفع نقاط پرتصادف و تجهیر و توسعه راهدارخانه ها اجرا شده است.

جعفر شهادمت افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای ۲۱ طرح افتتاح شده ۱۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال می باشد که طرح بهسازی بزرگراه ها و راه های اصلی و فرعی استان با هفت هزار میلیارد ریال، مرحله نخست شهرک حمل و نقل خواف یا پنج هزار میلیارد ریال و طرح تحول راههای روستایی هفت شهرستان با مجموع ۶۵۰ میلیارد ریال مهم ترین این طرحها است.

وی بیان کرد: امروز عملیات اجرایی ۶ طرح با پیش بینی اعتبار ۶ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال نیز در استان خراسان رضوی آغاز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: کلنگ زنی طرح بهسازی و چهارخطه کردن قطعه ۲-الف جاده مشهد-سرخس با اعتبار ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، آغاز بهسازی روکش آسفالت جاده های فرعی مشهد و کلات با ۲ هزار میلیارد ریال و آغاز اجرای طرح جامع پایانه مرزی دوغارون با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مهم ترین موارد در این زمینه می باشد.

وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه های مختلف این عرصه به مشهد و خراسان رضوی سفر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.