| کد خبر: 208958 |

ادامه تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد تا اطلاع بعدی

ادامه تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع بعدی در نشست رسمی روز چهارشنبه شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید.

تین نیوز

ادامه تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع بعدی در نشست رسمی روز چهارشنبه شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پیش از این تعطیلی خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری تا ۲۲ فروردین از سوی شورای اسلامی شهر تصویب و تصمیم‌گیری در خصوص ادامه تعطیلی یا آغاز فعالیت پس از این تاریخ به شهردار مشهد تفویض شده بود. 

خلیل الله کاظمی افزود: بر این اساس برای تصمیم گیری دراین خصوص، موضوع در نشست امروز شورای اسلامی شهر با حضور شهردار مشهد بررسی و مقرر گردید تعطیلی خدمات‌دهی اتوبوسرانی و قطارشهری تا اطلاع بعدی ادامه داشته باشد. 

وی ادامه داد: همچنین مقررشد شهرداری مشهد هفته آینده لایحه‌ای در خصوص ادامه تعطیلی اتوبوسرانی و قطار شهری، یا تعطیلی قطارشهری و فعالیت محدود اتوبوسرانی یا بالعکس به همراه چگونگی فعالیت و ساعت خدمات‌دهی در صورت فعال شدن ناوگان اتوبوسرانی و قطارشهری به شورای شهر ارائه دهد.

پیش از این با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت قطارشهری از روز یکشنبه ۲۵ اسفند ٩٨ تا پنجم فروردین ماه سال ۹۹ متوقف شد و فعالیت ناوگان اتوبوسرانی نیز از ۲۶ اسفند تا ۲۹ اسفند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه انجام شد و از ۲۹ اسفند ٩٨ تا پنجم فرودین ۹۹ نیز فعالیت اتوبوسرانی به طور کامل متوقف شد.

در مصوبه دیگر شورای شهر مشهد این تعطیلی تا ٢٢ فروردین ماه تمدید شد که با مصوبه امروز نیز این تعطیلی تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.