| کد خبر: 184800 |

دو مسیر اصلی در خراسان رضوی مسدود شد

مسیرهای مسدود شده سبزوار- شاهرود، تربت حیدریه - کاشمر و جغتای - سبزوار با فروکش کردن سیلاب و مساعد شدن شرایط بازگشایی شده است.

تین نیوز

    رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک دو مسیر اصلی در استان مسدود شده است و سه مسیر مسدود نیز بازگشایی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی امیدوار افزود: در حال حاضر مسیر کاشمر به کوهسرخ به علت ریزش کوه و سیلاب و مسیر قوچان به سبزوار به علت آب افتادگی در بخشی از جاده مسدود شده است.

وی اضافه کرد: مسیرهای مسدود شده سبزوار- شاهرود، تربت حیدریه - کاشمر و جغتای - سبزوار با فروکش کردن سیلاب و مساعد شدن شرایط بازگشایی شده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک در مسیر آزاد راه شهید شوشتری مشهد، مشهد- نیشابور و مسیر تربت حیدریه مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

سرهنگ امیدوار افزود: در حال حاضردر هیچ یک از مسیرهای خراسان رضوی بارندگی وجود ندارد اما طبق اعلام سازمان هواشناسی تا ظهر امروز موج جدید بارشی وارد این استان خواهد شد.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی ششم و هفتم فروردین ماه این استان را فرا می گیرد و با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.