| کد خبر: 163059 |

88 دوربین جاده ای تخلفات رانندگی را در خراسان رضوی ثبت می کنند

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: 88 دوربین، تخلفات جاده ای اعم از سبقت و سرعت غیرمجاز را در طول 20 هزار کیلومتر مسیر جاده های این استان ثبت می کنند.

تین نیوز

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: 88 دوربین، تخلفات جاده ای اعم از سبقت و سرعت غیرمجاز را در طول 20 هزار کیلومتر مسیر جاده های این استان ثبت می کنند.

به گزارش تین نیوز، جواد وحدتی فرد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد دوربین تخلفات رانندگان را در جاده ها ثبت می کنند تا با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ظرف 11 ماه گذشته امسال تنها چهار دهم درصد رفت و آمد خودروها در جاده های خراسان رضوی با تخلف سرعت همراه بود و این به معنای آگاهی و هوشیاری مردم است. بطور متوسط هر دوربین روزانه 43 تخلف را در جاده ها خراسان رضوی ثبت کرده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در چارچوب اجرای طرح نوروزی و خدمات دهی به مسافران در حوزه راهداری 97 گروه راهدار، 33 راهدارخانه با 247 دستگاه ماشین آلات و 10 ایستگاه صلواتی به هموطنان در این استان خدمات دهی می کنند.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز در 14 پایانه مسافربری خراسان رضوی چهار هزار و 600 دستگاه خودرو اتوبوس معمولی و ویژه، مینی بوس و سواری خدمات دهی به مسافران را بر عهده دارند. متوسط عمر این اتوبوسها 12 سال، مینی بوسها 23 سال و خودروهای سواری هشت سال است.

به گزارش ایرنا، وحدتی فرد به فعالیت هشت هزار و560 راننده حرفه ای در چارچوب اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند جاری تا 15 فروردین آتی اشاره و بیان کرد: 132 شرکت حمل و نقل مسافربری و 60 دفتر فروش بلیت در مشهد، در کنار 110 آژانس مسافرتی در خدمت مسافران و زائران هستند.

وی ادامه داد: همچنین 35 مجتمع خدمات رفاهی در جاده های خراسان رضوی در خدمت مسافران است و خدمات متعددی را به آنان ارائه می دهند. اجرای دو هزار کیلومتر خط کشی، 100 کیلومتر شیارکشی، 10 هزار متر نوشته های کف جاده و نصب 14 هزار تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی برای تسهیل و ایمنی مسافرتهای نوروزی است.

خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای حدود هشت میلیون زائر و مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان است.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.