| کد خبر: 161340 |

مه گرفتگی در برخی جاده های خراسان رضوی

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پدیده مه گرفتگی در 6 جاده اصلی این استان موجب کاهش دید رانندگان شده است.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پدیده مه گرفتگی در 6 جاده اصلی این استان موجب کاهش دید رانندگان شده است.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسینی عشرت آباد افزود: بر اساس گزارش راهداران و تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، پدیده مه گرفتگی غلیظ در آزاد راه مشهد - باغچه و جاده مشهد - سرخس، دید افقی رانندگان را کاهش داده است.

وی اظهار کرد: مه گرفتگی رقیق نیز در جاده های مشهد - قوچان، مشهد - فریمان، باغچه - نیشابور و باغچه - تربت حیدریه گزارش شده است.

وی بر رعایت موارد ایمنی و احتیاط رانندگان هنگام تردد در جاده های یاد شده تاکید کرد و گفت: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده های خراسان رضوی به صورت عادی و روان در جریان است.

وی افزود: رانندگان می توانند از طریق شماره تلفنهای 33411000 و 141 اطلاعات لازم را در باره مسیرهای مورد نظر از مرکز مدیریت راهها دریافت کنند.

خراسان رضوی دارای 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.

ین استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در مسیرهای بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و نیز 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.