| کد خبر: 145411 |

در پنج ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

51 ثانیه، مینگین تاخیرقطارهای اعزامی از مشهد

مدیرکل راه آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر در 5 ماهه نخست سال جاری توسط این اداره کل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر در 5 ماهه نخست سال جاری توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد هادی ضیایی مهر گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری 5 میلیون و 89 هزار مسافر از 27 شهر و مرکز استان به خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس و بالعکس جابه جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 5 درصدی در جابجایی مسافر هستیم.

وی افزود: حدود 50 درصد قطار های مسافری کل شبکه ریلی کشور در مسیر خراسان رضوی بویژه مشهد مقدس تردد می کنند و جابه جایی زائران و مسافران در این مدت با بیش از 15 هزار رام قطار مسافری انجام شده است.

وی تاکید کرد: با وجود تردد بیش از 50 درصد قطار های شبکه ریلی کشور در مسیر مشهد مقدس، قریب به اتفاق قطارها در موعد مقرر و طبق برنامه تنظیمی و بدون هیچ مشکلی قبول واعزام شدند و تنها 6 درصد قطارهای مسافری اعزامی ازمبداء مشهد با تاخیر کمی مواجه شدند که میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری کمتر از 51 ثانیه بوده است .

وی یادآور شد؛ با اجرای طرح توسعه ایستگاه راه آهن مشهد ، بلاک میانی و ATC در سال 95 موفق به کاهش 80 درصدی تاخیر از مبدا شده و در سال جاری نیز ضمن حفظ این میزان با اجرای سایر طرح ها از جمله توسعه و بهسازی پانل فرماندهی ایستگاه راه آهن مشهد، توسعه و بهسازی مرکز کنترل ترافیک راه آهن خراسان و همچنین پایش و اصلاح فرآیند ها ، به صفر رساندن تاخیر از مبدا قطار های مسافری را هدف گذاری کرده است .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.