| کد خبر: 248210 |

لغو پروازهای تهران- فرانکفورت با ادعای کشف جسد در هواپیما

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل ادعای این شرکت مبنی بر کشف یک جسد در این هواپیما خبر داد.

تین نیوز

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل ادعای این شرکت مبنی بر کشف یک جسد در این هواپیما خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید چلندری با اشاره به لغو پروازهای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا در مسیر تهران- فرانکفورت و برعکس اظهار کرد: هواپیمای لوفتهانزا بامداد پنجشنبه از فرودگاه امام خمینی پرواز کرد و ۱۴ ساعت بعد، یکی از نمایندگان شرکت هواپیمایی به صورت تلفنی به ما اعلام کردند که یک جسد در قسمت چرخ های عقب هواپیما پیدا شده و پروازهای روز پنجشنبه و جمعه را ابطال کردند.

وی ادامه داد: ما درخواست کردیم که برایمان اطلاعات کامل و مشخصات جسد را بفرستند، هنوز بعد از گذشت حدود ۴۸ ساعت به ما اطلاعاتی ندادند و پروازهای روز پنجشنبه و جمعه را هم لغو کردند و هنوز درباره پروازهای بعدی اطلاعی ندادند، تا زمانی هم که به صورت رسمی و مکتوب این موضوع را به ما اعلام نکنند، برای ما قابل پیگیری نیست.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: البته ما بررسی های اولیه را انجام دادیم و به موردی نرسیدیم، لحظه آخر هم که خلبان و کادر فنی هواپیمای لوفت‌هانزا قبل از اینکه هواپیما پروازش را انجام داد، تمام قسمت های هواپیما از جمله محفظه چرخ های عقب را بررسی کرده و مورد خاصی نبوده و در دوربین های ما کاملا مشهود است و پس از این بررسی ها پرواز انجام شده، اما بعد از ۱۴ ساعت چنین ادعایی به صورت شفاهی و تلفنی داشتند و تا این لحظه به صورت مکتوب اطلاع جدیدی ندادند.

چلندری درباره شرایط ادامه پروازهای لوفتهانزا اظهار کرد: ما به نماینده رسمی لوفتهانزا ایمیل زدیم و درخواست کردیم که اطلاعات مستند و تصاویری از جسد برای ما بفرستند که تا این لحظه پاسخی دریافت نکردیم.

هواپیمای لوفتهانزا قبل از پرواز به ایران، به دنور آمریکا پرواز داشت

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، در حالی شرکت لوفتهانزا مدعی پیدا شدن جسد در پرواز تهران-فرانکفورت این شرکت هواپیمایی، 11 ساعت پس از فرود در فرانکفورت شد که بررسی برنامه پرواز هواپیمای ایرباس 340 به رجیستر D-AIGW نشان می‌دهد این هواپیما قبل از پرواز به تهران، پرواز به دنور آمریکا را انجام داده است.

این هواپیما چهارشنبه شب پرواز فرانکفورت به تهران را انجام داده و ساعت 20:41 دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشسته است.

در ادامه نیز هواپیمای ایرباس 340 لوفتهانزا ساعت یک و 49 دقیقه بامداد دیروز (پنجشنبه 27 اکتبر 2022)  تهران را  به مقصد فرانکفورت ترک می‌کند و در ساعت  5 و 18 صبح در فرودگاه این شهر به زمین می‌نشنید.

 هواپیمایی لوفتهانزا تقریبا حدود 11 ساعت بعد ادعای پیدا شدن جسد در چرخ‌های عقب هواپیمای ایرباس را به مسئولان فرودگاه امام اعلام می‌کند.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در همین رابطه با اشاره به ادعای پیدا شدن جسد در پرواز تهران-فرانکفورت لوفتهانزا، گفت: این شرکت به دلیل فنی پروازهای خود به و از تهران را لغو کرده است.

سعید چلندری با اشاره به ادعای هواپیمایی لوفتهانزا در خصوص پیدا شدن جسد در پرواز تهران-فرانکفورت این شرکت اظهار کرد: هواپیمایی لوفتهانزا به‌صورت تلفنی به ما اعلام کرد در پرواز تهران-فرانکفورت این شرکت یک جسد پیدا شده است.

وی یادآور شد: این پرواز ساعت یک و 30 دقیقه بامداد دیروز پنجشنبه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرد. حدود چهارده ساعت بعد لوفتهانزا به‌صورت شفاهی اعلام کرد که در قسمت چرخ‌های عقب جسدی را پیدا کرده‌اند.

وی افزود: تا زمانیکه این موضوع رسماً و کتبی به ما اعلام نشود، ادعای لوفتهانزا قابل بررسی نیست.

وی در عین حال تصریح کرد: با این حال در بررسی‌های صورت گرفته به موردی در این رابطه در فرودگاه امام بر نخوردیم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام (ره) با اشاره به این‌که هواپیمایی لوفتهانزا دیروز و امروز پرواز به و از تهران را لغو کرده است، گفت: این شرکت پروازهای بعدی خود را نیز به دلیل تکنیکال (فنی) باطل کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.