| کد خبر: 242670 |

◄ تشریح حوادث جاده‌ای در نیمه شب گذشته

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع ۷ حادثه جاده‌ای در شب گذشته از کشته و زخمی شدن ۵۸ نفر از هموطنان در این حوادث جاده‌ای خبر داد.

تین نیوز

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای روز گذشته گفت: در اولین حادثه که در ساعت ۲۲ شب گذشته اتفاق افتاده است. یک مورد تصادف بین دو دستگاه خودروی پراید در جاده تایباد تربت جام -کیلومتر ۱۵ تربت جام به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه متاسفانه ۷ نفر جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم شده اند. 

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به وقوع دومین حادثه جاده‌ای در شب گذشته تصریح کرد: یک مورد حادثه واژگونی پارس خودرو در شهرستان میناب-بعدازنوبند بسمت میناب در ساعت ۲۲:۳۱ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

خالدی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۵ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شده اند. 

وی همچنین با اشاره به سومین حادثه جاده‌ای بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه تراکتور گفت: این حادثه در ساعت ۲۲:۱۲ در سوسنگرد نرسیده به بستان روستای فنیخی به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

سخنگوی اوژانس کشور با اعزام دو دستگاه آمبولانس ۵ مصدوم این حادثه به مرکز درمانی منتقل شده اند. 

خالدی با اشاره به واژگونی یک دستگاه سمند در استان آذربایجان شرقی درباره چهارمین حادثه نیمه شب گذشته گفت: این حادثه در ساعت ۰۱:۱۷ بامداد در جاده ملکان بناب روبروی خلیلوند اتفاق افتاده است. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و ۸ نفر دیگر نیز مصدوم شده اند. 

به گفته سخنگوی اورژانس کشور پنجمین حادثه شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است. 

خالدی با بیان اینکه در ساعت ۰۲:۲۱ بامداد یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد، ادامه داد: این حادثه یاسوج-به طرف سرابتاوه جنب پمپ بنزین منصوری اتفاق افتاده است. 

وی تصریح کرد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند که سه نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل و دو نفر دیگر نیز در محل درمان شده اند. 

سخنگوی اورژانس درباره ششمین حادثه شب گذشته گفت: در ساعت ۰۱:۰۶ بامداد یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه نیسان و یک دستگاه سمند در امل-جاده هراز-دوکیل. تر بعد از رستوران شاهزاده ماهان به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

خالدی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفرر مصدوم شده که دو نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل و سه نفر دیگر نیز در محل درمان شده اند. 

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس درباره آخرین حادثه نیمه شب گذشته گفت: یک مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شهرستان مه ولات - شهر فیض آباد میدان جهاد در استان خراسان رضوی در ساعت ۰۴:۱۴ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۸ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه نیز ۱۵ نفر مصدوم شده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.