| کد خبر: 231237 |

۳ کشته و ۷ نفر در محور بیجار-سنندج

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: متأسفانه طی دو حادثه ناگوار رانندگی در محور بیجار به سنندج سه نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و هفت نفر هم مصدوم شدند.

تین نیوز

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: متأسفانه طی دو حادثه ناگوار رانندگی در محور بیجار به سنندج سه نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و هفت نفر هم مصدوم شدند.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، مهدی خوشقدم، اظهار کرد: دو تصادف خونین در محور بیجار به دیواندره به وقوع پیوست که بر اثر آن متأسفانه سه نفر از هموطنان ما در دم فوت کرده و هفت نفر به شدت مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه اول در ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه در ۳۲ کیلومتری محور بیجار به دیواندره به وقوع پیوست که در آن یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید تصادف کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان اعلام کرد: در این حادثه متأسفانه سرنشین پراید در دم جان داد و ۳ نفر از سرنشینان اتوبوس به شدت آسیب دیدند.

خوشقدم افزود: رهاسازی راننده پراید توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نجف آباد بیجار انجام شد.

وی در خصوص حادثه دوم نیز گفت: به فاصله کمتر از نیم ساعت از حادثه اول متأسفانه حادثه دومی هم در همان محور به وقوع پیوست که در آن متأسفانه در یک تصادف چهار خودرو پراید، پژو، سمند و کامیون با هم برخورد نموده که بر اثر آن چهار نفر به شدت مصدوم شده و راننده پژو در دم جان داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: این حادثه در ۳۵ دقیقه بامداد روز ۳۰ اردیبهشت ماه و در ۹۰ کیلومتری جاده بیجار به سنندج به وقوع پیوست.

خوشقدم اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امدادو نجات جاده‌ای باقرآباد سنندج عملیات رهاسازی مصدومین را برعهده داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.