| کد خبر: 228002 |

◄ قتل یک راننده بازنشسته در اصفهان+ عکس مقتول

این راننده بازنشسته «فریدون بیت سرکیس» نام داشت که توسط یک راننده جوان خدوری سواری شخصی به قتل رسید.

تین نیوز

چند روز پیش خبر قتل یک راننده بازنشسته کامیون از سوی همکاران وی در رسانه های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، آن طور که رانندگان عنوان کردند این راننده بازنشسته «فریدون بیت سرکیس» نام داشت که توسط یک راننده جوان خدوری سواری شخصی به قتل رسید.

«محمد اتحادی» یکی از رانندگان کامیون در استان اصفهان در مورد چگونگی وقوع این قتل به خبرنگار ما گفت: مرحوم «سرکیس» از همکاران راننده تریلر بود که بازنشسته شده بود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در روز حادثه (سه روز پیش) ایشان با خودروی سواری در خیابان کاوه اصفهان نزدیک سه راه ملک شهر در حال حرکت بود که به راننده سواری کنار خود به دلیل رانندگی نامتعارفش تذکر داد.

اتحادی گفت: این تذکر به مذاق راننده جوان سواری خوش نیامد  و با مرحوم جدل لفظی کرد، این موضوع ظاهرا همانجا تمام شد اما گویا این فرد مرحوم سرکیس را تعقیب می کند و در چراغ خطر بعدی در چهار راه جابر انصاری راه او را سد و کنار خودروی وی توقف کرده و از خودرو پیاده و با او درگیر می شود.

وی عنوان کرد: راننده که جوانی 27 ساله باست در درگیری فیزکی با این راننده بازنشسته، در مقابل چشم فرزند او، سر مرحوم را زیر بازوی خود گرفته و فشار می دهد که همین موضوع موجب مرگ مرحوم سرکیس شده و به همین راحتی خانواده ای بی سرپرست و داغدار می شود.

به گفته وی، جوان قاتل دستگیر شده است.

فریدن بیت سرکیس- راننده مقتول

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 1 0

    باعرض تسلیت خدمت خانوداه بیت سرکیس بنده یکی از شاهداای ماجرا بودم مرحوم هیچ توهینی نکرد و از ماشین پیاده نشد اون جوان شرور بود که فوش داد و مرحوم رو مورد ضرب و شتم قرار دادند وقتی از آگاهی اومدن من شهادت خودم را دادم و هرجا نیاز باشه برا شهادت میام که خون ایشان پایمال نشه

  • مصطفی 0 0

    من شاهد ماجرا بودم و هر دادگاهی که نیاز باشه میام و شهادت میدم تا خون مرحوم پایمال نشه و قاتل قصاص شود

  • پروانه 0 0

    وای خدای من عجب جامعه تا امنی شده یعنی واقعا یه نفر انقدر خوی حیوانی داشته که توانسته یه مرد پیر رو فقط بخاطر یه تذکر بکشه!! الهی خدا ازش نگذره که شب عیدی یه همچین مصیبتیو به سر یه خانواده اورده این آدم باید قصاص بشه اگه قانون این ارازل و اوباش رو تنبیه نکنه ازین به بعد توی این کشور شاهد قتل های پی در پی میشیم