| کد خبر: 226734 |

◄ قتل راننده در میدان تره بار شایعه بود یا واقعیت؟+ فیلم جعلی

پس از انتشار وسیع این خبر که ناراحتی و نگرانی رانندگان را به همراه داشت پیامی با مضمون زیر در رسانه های اجتماعی منتشر شد که صحت و سقم خبر مذکور را زیر سوال برد.

تین نیوز

روز 14 بهمن ماه بود که شایعه قتل یک راننده کامیون در میدان تره بار تهران در رسانه های اجتماعی  منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، کمی بعد از انتشار این خبر تصویر یک راننده به عنوان عکس مقتول منتشر و در توضیح این رخداد خاطرنشان شد مقتول یکی از رانندگان استان فارس بوده که به میدان تره بار تهران بار برده اما به علت پنچر شدن کامیون با تاخیر به غرفه مورد نظر در میدان تره بار رسیده که این موضوع موجب خشم صاحب بار (غرفه دار) و عصبانی شدن و درگیری وی با راننده کامیون و در نهایت قتل راننده کامیون شده است.

در زمان انتشار این خبر در رسانه های اجتماعی، هیچ مقام مسئولی در مورد صحت و چگونگی وقوع این رخداد و این که آیا چنین قتلی در میدان تره بار رخ داده اظهار نظری نکرد بود اما با این حال این خبر به همراه تصویر مقتول و همچنین 2 فیلم در رسانه های اجتماعی دست به دست می شد.

پس از انتشار وسیع این خبر که ناراحتی و نگرانی رانندگان را به همراه داشت پیامی با مضمون زیر در رسانه های اجتماعی منتشر شد که صحت و سقم خبر مذکور را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید:

درگیری مرگبار صاحب بار با راننده کامیون/ قتل راننده با سلاح گرم

در این پیام از قول رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون زرین دشت آمده بود:

«پس از اطلاع از خبری که با مضمون به قتل رسیدن یکی از رانندگان استان فارس در میدان تره بار تهران در حال دست به دست شدن بود، این موضوع در دستور کار قرار گرفت و جلسه ای توسط جناب آقای مهندس رحیمی نماینده محترم و سخت کوش شهرستان های کوار، خرامه و سروستان استان فارس در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و پیگیری موضوع شکل گرفت.

از آنجایی که هویت راننده ای که گفته می شد به قتل رسیده به صورت مبهم به استان فارس از جمله از شهرستان  های داراب، خسویه زرین دشت، استهبان و یا سپیدان و یا ... منتسب و یا در پست هایی نامبرده را مرحوم ...معرفی و آگهی تشییع جنازه در فضای مجازی منتشر شد، لازم می دانم به اطلاع عزیزان برسانم مرحوم ( آگهی منتشر شده)...فرزند یکی از خانواده های محترم رانندگان با سابقه شهرستان زرین دشت است که با خودروی وانت در حال عزیمت از شیراز به اصفهان بود که در مسیر عبور به پشت کامیونی برخورد و متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرده است.ضمن عرض تسلیت به خانواده ... و آرزوی علو درجات و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم، قتل آن فقید سعید در میدان تره بار تهران، تکذیب می گردد.

همچنین به دنبال بروز اختلاف نظرها در فضای مجازی و انتصاب به سایر شهرستان های استان فارس، اینجانب موضوع را از طریق گروه های مجازی پیگیری نمودم که تاکنون هیچ فردی در این منطقه شناسایی نشده است. از روسای محترم انجمن های استهبان، شیراز و سپیدان که گفته می شد راننده مقتول از اهالی آن شهرستان ها است،  نیز کسب اطلاع نمودم که آنان نیز انتصاب این راننده به شهرستان خود را تکذیب نمودند. بنابراین به اطلاع همکاران در سراسر کشور  می رسانم که تاکنون چنین موردی در تشکل ها و شهرستان های استان فارس تائید نگردیده است. ضمنا در برخی از گروه ها، پست هایی با مضمون جعلی بودن این خبر در حال انتشار است. از همکاران مستقر در حوزه تهران و یا افراد مطلع استدعا دارم با بررسی واقعی و درست موضوع، این ابهامات را روشن و به اطلاع  همکاران محترم برسانند.

مظلومی»

پس از انتشار این پیام ها، تصویر دیگری در رسانه های اجتماعی منتشر شد که در آن تصویر از قول نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان استان فارس آمده بود که خبر قتل راننده درمیدان تره بار کذب است.

تصویر زیر مربوط به توییت عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان استان فارس است که بر کذب بودن خبر قتل راننده در میدان تره بار حکایت دارد.

قتل راننده

به گزارش تین نیوز، 2 فیلم پیوست نیز فیلم هایی است که به عنوان فیلم حادثه قتل راننده در میدان تره بار منتشر شده اما به گفته رانندگان این فیلم ها مربوط به حادثه اخیر نیست و مشخص هم نیست مربوط به چه زمان و مکانی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 2

    چراازاول دررسانها دروغ بودن رااعلام نمی کنند تا راننده گان بفهند دروغ است

  • محمدرضامرادی دلنواز 0 2

    باسلام خداروشکرمیکنیم که خبرقتل راننده درمیدان تره بارتهران شایعه بوده است اماحتما بایدیک راننده دردرگیری هاباصاحبین غرفه های میدان تره بارتهران کشته بشود تامسئولین مربوطه به ظلم واجحافی که غرفه داران به رانندگان میکنندرسیدگی کنند

  • راننده 2 0

    امروز با راننده ای صحبت کردم که در فاصله2متری این حادثه بوده ومتاسفانه خبر واقعیت داره وفقط بخاطر اینکه راننده ها از ورود به تره بار امتنا نکنن خبر رو کذب اعلام کردن

  • احمد 1 1

    میدونی چیه...خود ما راننده ها ادم های ... هستیم که میریم تره بار می بریم...خو اگه مریض نباشیم میریم یه یخچالی میزتیم رو ماشین راحت و با کرایه های بالاتر کار می کنیم...حتی اگر ۲ روز هم دیر برسیم کسی چیزی نمی گه کرایش هم بیشتره...مگه مریضیم بریم تره بار ببربم برای ۲ تومن

  • ناشناس 0 0

    اینم تکذیب شد!؟