| کد خبر: 213485 |

سقوط مینی بوس به دره در دماوند ۱۶مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در جاده کلاک مشهد این شهرستان، موجب مصدومیت ۱۶ نفر از مسافران آن شد که حال دونفر وخیم است.

تین نیوز

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در جاده کلاک مشهد این شهرستان، موجب مصدومیت ۱۶ نفر از مسافران آن شد که حال دونفر وخیم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سعید طاهری اظهار داشت: ساعت ۸:۳۰ دقیقه، یک دستگاه مینی بوس به داخل دره‌ای در جاده روستایی کلاک مشهد شهرستان دماوند سقوط کرد که طی تماسی با ۱۱۲ تیم های امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو تیم از هلال احمر دماوند و یک تیم از هلال احمر فیروزکوه و همچنین اورژانس، آتش نشانی شهرداری آبسرد و دیگر نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: این مینی‌بوس ۱۷ نفر مسافر تبعه افغانستانی داشت که تعدادی از مصدومین در خودرو حبس شده بودند و توسط نیروها رهاسازی صورت گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه حال دونفر از مصدومان وخیم است، گفت: مصدومان حادثه توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های سربندان و آبسرد به مراکز درمانی و بیمارستان سوم شعبان منتقل شدند.

طاهری با اشاره به اینکه ارتفاع دره مذکور بیش از ۱۵ متر بوده است و خوشبختانه تاکنون فوتی نداشت، گفت: علت حادثه مشخص نیست ولی عمدتا عامل اینگونه حوادث بر اثر بی احتیاطی و یا خواب آلودگی راننده و یا نقص فنی خودرو ست که با توجه به حجم سفرها از هموطنان درخواست داریم قبل از مسافرت استراحت کافی داشته باشند و قوانین را رعایت کنند.

کلاک مشهد در منطقه شرقی شهرستان دماوند واقع شده و مرز بین شهرستان دماوند و فیروزکوه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.