| کد خبر: 212248 |

حریق انبار پارچه واقع در خیابان مولوی/حادثه خسارت جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک انبار پارچه واقع در خیابان مولوی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت اما حجم زیادی از پارچه هایی که در این انبار بودند، سوختند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک انبار پارچه واقع در خیابان مولوی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت اما حجم زیادی از پارچه هایی که در این انبار بودند، سوختند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۹.۱۰ امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در محدوده جنوبی بازار تهران خیابان مولوی ایستگاه سعادت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده می‌شود. بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند و نخستین ایستگاه در مدت زمان ۴ دقیقه به محل می‌رسد و مشاهده می‌کند که یک ساختمان شش طبقه دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: طبقه ششم این ساختمان محلی برای نگهداری پارچه شده بود و پارچه‌ها در حجم زیادی در یک محدوده به طول ۱۲۰ متر روی هم انباشته شده بود و اصلاً راهی برای عبور از روی پارچه‌ها نبود.

ملکی ادامه داد: در قسمت انتهایی این محل یک اتاق تقریباً ۱۰، ۱۲ متری وجود داشت که آن اتاق دچار حریق شده بود و سبب شعله ور شدن محیط شده بود و دسترسی به آن اتاق تقریباً وجود نداشت.

وی گفت: آتش نشانان برای خاموش کردن آتش مجبور بودند از حجم بسیار زیادی پارچه عبور کنند یعنی حد فاصل بین پارچه‌ها و سقف اتاق که یک متر بود محل عبور آتش نشانان شده بود.

ملکی در پایان گفت: حدود یک سوم این محل دچار حریق شده بود که آتش نشانان توانستند در کمترین بازه زمانی عملیات اطفا حریق را انجام دهند و از گسترش آتش جلوگیری کنند و در حال حاضر در حال لکه گیری هستند البته این موضوع را یادآور شوم که این حادثه تلفات جانی نداشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.