| کد خبر: 191110 |

تصادف منجر به حریق در آزاد راه تهران - قم ۲ کشته داشت

حادثه تصادف ۳ دستگاه خودرو سواری پژو و آتش سوزی خودرو ۴۰۵ دو کشته و ۶ مصدوم داشت.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه مرگبار روز چهارشنبه گفت: ساعت ٢۶ دقیقه بامداد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران-قم، مقابل تیر شماره ٣٢۵ به سامانه ١٢۵ اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما مأموران ایستگاه شماره ۵٠ به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی افزود: در این حادثه بدلایل نامشخص ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کرده بودند و بر اثر این تصادف خودرو ۴۰۵ دچار آتش سوزی شده بود.

وی با بیان اینکه آتش بخش زیادی از این خودرو را فرا گرفته بود و اطلاعات اولیه حکایت از گرفتار بودن یک فرد در درون این خودرو داشت گفت: آتش نشانان وارد عملیات مهار حریق شدند و پس از خاموش شدن آتش جنازه‌ای که کاملاً سوخته بود و حتی جنسیت وی مشخص نبود داخل خودرو مشاهده شد.

ملکی ادامه داد: در خودرو پرشیا نیز یک خانم جوان ١٨ساله محبوس بود که پس از رهاسازی وی و انجام بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد که این خانم جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۶ سرنشین دیگر این خودروها نیز دچار مصدومیت شدند که تحت درمان عوامل اورژانس حاضر در محل قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به مکان امن به این عملیات پایان دادند و علت این حادثه مرگبار تحت بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد که بیشتر تصادف در جاده‌ها به فاصله ٣٠ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد به شهروندان توصیه کرد که با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.