| کد خبر: 204344 |

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال 99 منوط به تولید اتوبوس یا واردات است

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به مساعدت شورا و شهرداری کلانشهر تبریز در بودجه سال آتی، در صورت تولید اتوبوس داخلی و یا امکان واردات، نسبت به نوسازی حداکثری ناوگان اتوبوسرانی تبریز اقدام خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به مساعدت شورا و شهرداری کلانشهر تبریز در بودجه سال آتی، در صورت تولید اتوبوس داخلی و یا امکان واردات، نسبت به نوسازی حداکثری ناوگان اتوبوسرانی تبریز اقدام خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، فرخ جلالی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به نبود امکان خرید اتوبوس نو در سال‌های گذشته و نبود کمک‌های دولتی، درحال حاضر بیش از 419 دستگاه اتوبوس با عمر بالای 10 سال (73 دستگاه دولتی و 346 دستگاه بخش خصوصی) در اتوبوسرانی تبریز فعالیت می‌کند که با اقداماتی همچون بازسازی، نگهداری و سرویس فنی مستمر و اخذ معاینه فنی، درحال حاضر امکان سرویس‌دهی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اما در بلند مدت باید با اتوبوس‌های نو جایگزین شوند، در غیر این صورت در ارائه خدمات به شهروندان با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

جلالی با اشاره به خرید 62 دستگاه مینی بوس در ماه‌های گذشته افزود: این مینی‌بوس‌ها با برگزاری فراخوان، به تدریج در حال ورود به خطوط و فعالیت در مسیرهای پاره خطی و خطوطی که امکان تردد اتوبوس در آن‌ها با مشکل موجه بوده، هستند.

وی با اشاره به بارشهای اخیر و سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی، اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف در روزهای گذشته و افزایش تقاضای سفر با ناوگان اتوبوسرانی، همکاران راننده این شرکت در کنار اکیپ‌های فنی- تعمیرگاهی و نظارتی از ساعت پنج صبح تا ساعت چهار بامداد، با تمامی توان در مسیرهای شهری و حومه به فعالیت مشغول و به شهروندان عزیز ارائه خدمات کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این‌که کل ناوگان اتوبوسرانی تبریز به سیستم پرداخت کرایه با کارت بلیت الکترونیکی مجهز شده است، افزود: شهروندان، کرایه سفر خود را صرفا با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی پرداخت کرده و در صورت استفاده از کارت بلیت و خاموش بودن دستگاه کارتخوان اتوبوس، ضمن استفاده از اتوبوس بدون پرداخت کرایه و بصورت رایگان، مراتب را با ذکر شماره‌ی اختصاصی اتوبوس به سامانه پیام کوتاه 3000570555 و یا شماره تلفن‌های 32663916 و 32663904 اعلام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.