| کد خبر: 263166 |

اعتبارات و همت همگانی کاهش تصادفات جاده‌ ای را به دنبال دارد

برای رسیدن به هدف نهایی کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به دو مقوله اعتبارات و همت همگانی نیاز داریم.

تین نیوز

رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وجود برنامه ها، آیین نامه ها، قوانین و سیاست گذاری های لازم برای کاهش تصادفات جاده ای، گفت: برای رسیدن به هدف نهایی کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به دو مقوله اعتبارات و همت همگانی نیاز داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا نفیسی در دومین روز از نشست منطقه ای دبیرخانه کمیسیون ایمنی راههای کشور در استان گلستان گفت: بدون دو مقوله اعتبارات و همت همگانی  راهکارهای اجرایی کاهش تصادفات میسر نیست.

وی با اشاره به لزوم پیگیری های اساسی برای تامین اعتبارات لازم در این بخش، گفت: یکی از تاکیدات مهم در برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری شورای عالی ایمنی حمل و نقل، تامین اعتبار برای نقاط حادثه خیز است.

نفیسی ادامه داد: تامین اعتبار در کنار سایر اقدامات تکمیلی که وزارت راه و شهرسازی در حال انجام می دهد؛ ضروریست و اقدامات پیشگیرانه متعددی برای جلوگیری از خسارات ناشی از تصادفات و تلفات جاده ای می توانیم انجام دهیم که با هزینه کم نتایج اثربخش زیادی دارد.

به گفته وی، این در حالی است که در برخی مواقع هزینه های گزاف مالی و اجتماعی جوابگوی این هدف نیست.

مدیرکل دفتی ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، قم، سمنان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی و گلستان نیز در دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان دبیرخانه های کمیسیون ایمنی راههای کشور که با هدف آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات جاده ای به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است، حضور دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.