| کد خبر: 255714 |

◄ حتوکا در مورد افزایش سود 71 درصدی توضیح داد

با توجه به افزایش 71 درصدی سود شرکت حمل و نقل توکا ( حتوکا ) در سالجاری و استقبال سرمایه گذاران از سهام این شرکت، مدیرعامل حتوکا توضیحاتی در این زمینه به بورس ارائه کرد.

تین نیوز

با توجه به افزایش 71 درصدی سود شرکت حمل و نقل توکا ( حتوکا ) در سالجاری و استقبال سرمایه گذاران از سهام این شرکت، مدیرعامل حتوکا توضیحاتی در این زمینه به بورس ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز، با تداوم روند صعودی ارزش سهام شرکت حمل و نقل توکا در بازار سرمایه این شرکت توضیحاتی در این باره به اداره نظارت بر ناشران بورس ارائه کرد.

در نامه بنیامین حیدرزاده مدیرعامل حتوکا به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی بورس آمده است؛ احتراما عطف به صورت های مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401  به استحضار می رساند افزایش سود عملیاتی 71 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل ناشی از افزایش حجم عملیات حمل از شعب و تعدیل نرخ های قراردادهای جاری شرکت بوده است.

بر این اساس، حتوکا با تایید افزایش چشمگیر سود عملیاتی و اطلاع رسانی درباره افزایش حمل بار و بهبود شرایط قراردادهای این شرکت، سرمایه گذاران بورس را به بررسی دقیق تر روند سهام این شرکت ترغیب کرده است.

نگاهی کوتاه به معاملات سهام حتوکا در روزهای اخیر نیز نشان می دهد، روند رو به رشد بازدهی و قیمت این سهام که از ابتدای سالجاری آغاز شده همچنان ادامه دارد. حتوکا در 15 روز معاملاتی از 21 فروردین ماه تا 16 اردیبهشت ماه سالجاری 9 روز با افزایش قیمت مواجه شده که 6 روز از آن، رشد قیمت سهام این شرکت در سقف بازدهی روزانه بازار سهام بوده است.

 بیشترین بازدهی سهام حتوکا در روزهای 21 و 22 و 27 فروردین ماه و همچنین 6 ، 9 و 10 اردیبهشت ماه 1402 بوده است.

گفتنی است؛ شرکت حمل ونقل توکا که در بازار سرمایه با نماد حتوکا شناخته می شود جزو شرکت های پیشرو در حمل و نقل جاده ای کشور است که حمل بار شرکت فولاد مبارکه و ... برعهده دارد. فعالیت این شرکت در بازار سرمایه از سال 1382 آغاز شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.