| کد خبر: 221662 |

همکاری ادارات کل استان‌های شمال‌غرب در عملیات راهداری زمستانی ضروری است

مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های کوهستانی و سردسیر آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با حضور در جلسه ای که به صورت مجازی به میزبانی این اداره کل برگزار شد برای همکاری در انجام عملیات راهداری زمستانی اعلام آمادگی کردند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به وجود مرزهای مشترک بین چهار استان شمال‌غرب، همکاری و همپوشانی ادارات کل راهداری در انجام عملیات راهداری زمستانی ضروری است.

 اورجعلی علیزاده افزود: مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های کوهستانی و سردسیر آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با حضور در جلسه ای که به صورت مجازی به میزبانی این اداره کل برگزار شد برای همکاری در انجام عملیات راهداری زمستانی اعلام آمادگی کردند.

وی اظهار داشت: همکاری و همپوشانی این استان ها در انجام اقدامات پیشرو از جمله بستن مسیرهای ارتباطی در مواقع بروز حادثه و خطر و بازگشایی آنها پس از رفع خطر و اطلاع رسانی به هنگام از اقدامات انجام شده موجب تسهیل تردد جاده ای در شمال غرب کشور و ارایه خدمات بهتر به مسافران می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هماهنگی لازم ادارات کل این استان ها در صدور صورت وضعیت ها و بارنامه ها با توجه به وضعیت راهها و رسیدگی شرکت های حمل و نقل به وضعیت ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی در طول برگزاری عملیات راهداری زمستانی باید مدنظر قرار گیرد.

علیزاده، ادامه داد: مقرر شد نیازهای راهداری زمستانی احصا و فهرست آنها به سازمان مرکزی ارسال شود و مصوبه وزارت راه و شهرسازی در خصوص اعمال تخفیف عوارض آزادراهی برای ناوگان عمومی به خصوص اتوبوس ها رعایت شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.