| کد خبر: 197551 |

آزادراه تبریز_سهند یکی از اولویت‌دارترین پروژه‌های آذربایجان شرقی است

استاندار آذربایجان‌شرقی، پروژه آزادراه تبریز_سهند را از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های استان قلمداد کرد.

تین نیوز

استاندار آذربایجان‌شرقی، پروژه آزادراه تبریز_سهند را از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های استان قلمداد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی به همراه پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی دو پروژه مهم حوزه راه و حمل و نقل بازدید کرد.

وی ابتدا در کارگاه اصلی پروژه آزادراه تبریز_سهند حضور یافت و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این آزادراه از تبریز تا سهند بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات اجرایی تاکید کرد.

وی افزود: بهره‌برداری از این آزادراه یکی از مطالبات به‌حق مردم استان است که نقش بسیار موثری در کاهش مدت زمان سفر در منطقه و دسترسی اسکو و سایر شهرهای منطقه به مرکز استان خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی به برخی از مصوبات این جلسه نیز اشاره کرد و گفت: اتمام عملیات نصب پل اندیشه تا پایان آبان ماه سال جاری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

پورمحمدی با بیان این‌که اجرای این پروژه تا پایان سالجاری انجام خواهد شد اظهار کرد: پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سهم الشرکه شرکت‌ شهرک‌های جدید به پیمانکار تا یک هفته آتی دیگر مصوبه مهم این جلسه بود.

وی در ادامه از عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن بستان‌آباد نیز بازدید و بر روند اتمام عملیات ساخت و تجهیز این ایستگاه در مدت زمان یک ماهه تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • میانالی 2 0

    جاده باریک و پرتردد و مرگبار میانه تبریز و میانه زنجان که هر هفته چند نفر از شهروندان میانه ای در این مسیر ها کشته می شوند به هیچ وجه اولویت مسئولان تبریز نشین نیست چون خودشان از این جاده ها استفاده نمی کنند از استاندار محترم آذربایجان شرقی تقاضا دارم تا زمانی که جاده تبریز میانه زنجان چهار بانده نشود، معاون عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی را ملزم کند برای رفت و آمد به مرکز کشور از جاده تبریز میانه زنجان استفاده کنند نه آزاد راه.