| کد خبر: 179850 |

◄ دیداردست‌اندرکاران راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان با استاندار آذربایجان شرقی

دست اندرکاران راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بااستاندار آذربایجان‌شرقی دیدار کردند.

تین نیوز

دست‌اندرکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به مناسبت هفته حمل‌ونقل, رانندگان و راهداری با استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار کردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی در این دیدار با اشاره به این‌که حمل‌ونقل به‌عنوان شریان اصلی اقتصادی کشور باید نقش خود را در عرصه اقتصادی در این شرایط حساس کنونی با جدیت هرچه بیش‌تر ایفا کنند.

وی افزود: رانندگان زحمتکش استان در طی ماه‌های اخیر با درک شرایط و وضعیت نقش خود را در فعال نگه‌داشتن چرخه حمل‌ونقل کالا به‌خوبی ایفا کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی هم‌چنین بر نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید و خواستار ارائه طرح‌های قابل‌اجرا با توجه به شرایط اقتصادی کشور توسط صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران حمل‌ونقل جاده‌ای شد.

پورمحمدی هم‌چنین وظیفه نگهداری راه‌ها به‌عنوان شریان‌های اصلی حمل‌ونقل جاده‌ای را بسیار مهم شمرده و خواستار اهتمام بیش‌تر در این مورد از سوی مسئولان شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ارائه کرد. همچنین روسای تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل استان در این جلسه در مورد مسائل مربوط به حوزه‌های خود شامل حمل‌ونقل جاده‌ای کالا, مسافر, ترانزیت و رانندگان وسایط نقلیه سنگین مطالبی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.