| کد خبر: 192277 |

توزیع 4 هزار برگه دوز بلاغ در پایانه بیله‌سوار

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع 4 هزار برگه دوز بلاغ از ابتدای سال جاری در میان رانندگانی که قصد عبور از مرز بیله سوار را داشتند، خبر داد و گفت: از زمان شروع طرح پرداخت برگه معافیت عوارض مرزی از سال 94 تاکنون 40 هزار برگ دوزبلاغ به ارزش 4 میلیون دلار توزیع شده است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع 4 هزار برگه دوز بلاغ از ابتدای سال در میان رانندگانی که قصد عبور از مرز بیله سوار را داشتند، خبر داد و گفت: از زمان شروع طرح پرداخت برگه معافیت عوارض مرزی از سال 94 تاکنون 40 هزار برگ دوزبلاغ به ارزش 4 میلیون دلار توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی رحمتی با اشاره به این مطلب که برگه دوزبلاغ به منظور کاهش عوارض حمل و نقل بار و کالا میان دو کشور آذربایجان و ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: با هدف حمایت از توسعه ناوگان صادراتی و کاهش هزینه‌ حمل و نقل  افزایش سهمیه دوزبلاغ در دستور کار قرار گرفت و با رشد 40 درصدی درسال 2019 به 19 هزار برگ افزایش پیدا کرد.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزود: از زمان شروع طرح پرداخت برگ معافیت کاهش عوارض مرزی از سال 94 تا کنون 40 هزار برگ دوزبلاغ به ارزش 4 میلیون دلار در میان رانندگانی که قصد عزیمت به کشور آذربایجان داشته‌اند توزیع شده است.
دوز بلاغ قراردادی میان  دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است که برای کاهش عوارض حمل بار است و هر برگ آن معادل 100 دلار ازرش‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.