| کد خبر: 191180 |

◄ پایانه لجستیکی جهت توسعه ترانزیت در پایانه مرزی میلک اجرا خواهد شد

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از پایانه مرزی میلک در شهرستان هیرمند، بر ساماندهی تردد در این پایانه مرزی مهم و استراتژیک تاکید و از اجرای پایانه لجستیکی در این منطقه به دلیل تردد زیاد و توقف بیش از حد ترانزیت در این پایانه خبر داد.

تین نیوز
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از پایانه مرزی میلک در شهرستان هیرمند، بر ساماندهی تردد در این پایانه مرزی مهم و استراتژیک تاکید  و  از  اجرای پایانه لجستیکی در این منطقه به دلیل تردد زیاد و توقف بیش از حد ترانزیت در این پایانه خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی این سازمان در بازدید از پایانه مرزی میلک، این منطقه را برای رونق اقتصاد کشوربسیار مهم دانست و اظهار داشت:
پیرو بازدید ماه های گذشته از پایانه مرزی میلک و به منظور بررسی میزان تحقق مصوبات جلسات قبلی در خصوص مسائل مرتبط با این پایانه مهم و استراتژیک، بازدید مجدد از منطقه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه پاره ای از مشکلات مرتبط با تردد های غیر مجاز در این پایانه مرزی، با استقرار مرزبانی برطرف شده و وضعیت کلی تردد و امنیت بهبود یافته است .
معاون برنامه ریزی با اشاره به اهمیت پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در توسعه ترانزیت از بندر اقیانوسی چابهار گفت: اقدامات لازم بر روی طرح های توسعه ای و اصلاحی و اجرای پایانه لجستیکی از طریق انتخاب مشاور جهت انجام مطالعات راهبردی در حال انجام است که بر مبنای نتایج آن، تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ خواهد شد.
مقبلی افزود: اجرای پارکینگ های مناسب و ساماندهی مسیر های خاکی و راه های ارتباطی ورود و خروج به این پایانه در دست اقدام می باشد.
خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان که در این بازدید  معاون برنامه ریزی سازمان راهمراهی می کرد گفت: با اقدامات دولت در زمینه احداث زیرساخت های لازم در پایانه های مرزی جهت تسهیل ترانزیت و صادرات کالا ، پیشنویس توافقنامه احداث پل دوم میلک به امضا رسیده است که با نهایی شدن آن، احداث این پل در دستور کار قرار خواهد گرفت.  
این گزارش حاکی است حاجی اسماعیلی مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان با انجمن های صنفی بخش حمل و نقل مسافری زاهدان تشکیل جلسه داد و مسائل و مشکلات مربوط به رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است محسن حاجی اسماعیلی مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر ، فرهاد مهریاری معاون دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان که در سفر به استان سیستان و بلوچستان، معاون برنامه ریزی را همراهی می کردند از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه، پایانه مسافربری انقلاب و پایانه بار زاهدان، محورهای مواصلاتی و راهدارخانه های نیمه شمالی استان بازدید کردند.

منبع: سايت خبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.