| کد خبر: 187150 |

◄ تأمین سطح سرویس مناسب راه‌های مواصلاتی در ایام سفرهای تابستانی

باید نسبت به حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی تدابیر لازم اتخاذ شود و در رعایت ضوابط و موارد قانونی منابع درآمدی این سازمان توجه و نظارت بیشتری صورت بگیرد.

تین نیوز
در نشست مدیران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور که در روز پنجشنبه در تهران برگزار شد.
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی حوزه راهداری و نگهداری راه‌ها در استان‌های سراسر کشور که در سال گذشته به بهترین نحو عمل کرده و در ایام زمستان هم جاده‌ها در کمترین زمان ممکن بازگشایی شدند، افزود: امید آن میرود با برنامه‌ریزی، تقسیم کار و همدلی در ایام تابستان هم، برقراری تردد ایمن و روان مسافران جاده‌ای فراهم شود و با اقدامات به موقع و اولویت‌دار، سطح سرویس مناسبی برای سفرهای تابستانی هم‌وطنان تأمین شود.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌ها با مرکز تأمین اعتباری استان‌ها و ستاد مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هماهنگیهای لازم به عمل آید. 

 

بازنگری در روش‌های اجرای روکش آسفالت
براساس این گزارش رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مطالبی در زمینه بازسازی و ترمیم جاده‌های تخریب شده از سیل اخیر بیان کرد و افزود: باتوجه به محدودیت‌های منابع اعتباری، باید در روش‌های اجرای روکش آسفالت کار کارشناسی صورت گیرد و براساس اولویت راه‌های شریانی، فرعی و روستایی آسفالت‌ها مورد نظر به کار گرفته شود. 
 
وی خاطرنشان کرد: در ترمیم پل‌ها و ابنیه فنی هم ضروری است استحکام و سطح پایداری مناسبی فراهم شود و از پیمانکاران توانمند و مجرب در این زمینه بهره گرفته شود.  
 
ضرورت ارزیابی اجرای طرح تن – کیلومتر 
فرامرز مداح مشاور ریاست سازمان در امور سرمایه‌گذاری و فن‌آوری اطلاعات، ضمن ارایه گزارشی از رسیدگی به مطالبات رانندگان و اجرای طرح تن – کیلومتر در کشور اظهار داشت: این طرح پروژه عظیمی است که طی برگزاری جلسات کا رشناسی متعدد با همکاری مسئولین استانی به اجرا درآمده است و اکنون نیازمند ارزیابی و به روزرسانی شاخص‌های تعیین شده است.
 
وی با بیان محدودیت منابع مالی و اعتباری در پاسخگویی به نیازهای موجود بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، خاطرنشان کرد: باید نسبت به حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی تدابیر لازم اتخاذ شود و در رعایت ضوابط و موارد قانونی منابع درآمدی این سازمان توجه و نظارت بیشتری صورت بگیرد. 

 

تأمین رضایت‌مندی شغلی کارکان و ذینفعان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان، طی سخنانی گزارشی از ساختار نیروی انسانی شاغل در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ارایه کرد و افزود: در حال حاضر بالغ بر 20 هزار نیروی انسانی به صورت جاری و طرح در سازمان مشغول به فعالیت هستند که عمده انتظار ما از مدیران استانی، تأمین رضایت‌مندی شغلی کارکنان و عدالت در پرداخت حقوق و مزایای آنان است.
 
وی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی موجود، برای ارایه عملکرد مطلوب، میبایست ابتدا جایگاه خود را در استان شناسایی کرده و سپس ذینفعان خود را مشخص نموده و نقش و تأثیرگذاری شاخص‌های حمل و نقل بر سایر بخش‌های اقتصادی در استان مورد کنترل و نظارت قرار بگیرد. 

در بخش دیگری از این نشست مدیران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور، به بیان مسائل و مشکلات موجود در استان‌های ذیربط پرداخته و از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اعضای هیأت عامل حاضر در نشست راه‌کارها و نقطه‌نظرهای کارشناسی به منظور رفع این مشکلات ارایه شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.