| کد خبر: 18871 |

۲۳ شرکت حمل و نقل متخلف در اردبیل محکوم شدند

تین نیوز | عبدالحسین علی اكبری صبح یکشنبه در همایش آموزشی قوانین و مقررات معاملات دولتی ویژه كارشناسان امور حقوقی در اردبیل افزود: تخلفات این شرکتهای بخش حمل و نقل كالا و مسافر در كمسیون ماده 12 بررسی و عمدتا با محکومیت یک تا چهار ماهه در خصوص عدم فعالیت مواجه شده اند.
 
وی با تشریح عملكرد واحد حقوقی اداره حمل و نقل در سال جاری یادآور شد: همچنین در كمسیون ماده 11 تخلفات 40 نفر از رانندگان بخش مسافر بررسی شده است كه اكثرا از یك تا چهار ماه محكوم به عدم فعالیت در این بخش شده اند.
 
مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان تصریح کرد: در سال گذشته این استان در تعداد رسیدگی به پرونده تخلفات رانندگان و شركتهای حمل و نقل كالا و مسافر در سطح كشور در كمسیون ماده 11 رتبه اول و در كمسیون ماده 12 رتبه پنج كشوری را كسب کرده است.
 
وی در خصوص پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان نیز متذکر شد: در سفر اخیر ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده های كشور به استان اردبیل تعداد هفت سامانه هوشمند ثبت تخلفات سرعت در محورهای استان و ساختمان پاسگاه پلیس راه محور اردبیل - سراب  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
علی اكبری تاکید کرد: در هفته دولت نیز سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار و یک مجتمع خدماتی و رفاهی در محور اردبیل - آستارا افتتاح خواهد شد.
 
مدیر كل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این مراسم با تاکید به برگزاری این گونه همایشهای حقوقی در طول سال افزود: كارشناسان امور حقوقی استان ها باید با آخرین بخشنامه ها و دستور العمل های سازمانی و حقوقی، اطلاعات خود را بروز كرده و در معاملات و قرارداد های منعقده دقت لازم را داشته باشند.
 
بنی اسدی همچنین از تفویض اختیار كمیسیون ماده 12 به استانها خبر داد و عنوان کرد: بزودی این تفویض صورت می گیرد و كارشناسان امور حقوقی باید در این زمینه حضور فعال داشته باشند.
 
شایان ذكر است در این دوره آموزشی سر فصل های جرائم مالی از جمله تبانی در معاملات دولتی، اختلاس، ارتشا، جرائم مربوط به حسن انجام امور اداری و... توسط اساتید حقوقی مورد بحث  و بررسی قرار گرفت.
 
دوره آموزشی قوانین و مقررات معاملات دولتی ویژه كارشناسان امور حقوقی ستاد مركزی و استانهای سراسر كشور بمدت دو روز در شهر توریستی سرعین برگزار شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.