| کد خبر: 174345 |

◄ اولویت‌های مهم دستگاه قضایی تامین امنیت جاده‌ها و جابجایی ایمن کالا‌هاست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، اولویت‌های مهم دستگاه قضایی تامین امنیت جاده‌ها و جابجایی ایمن کالا‌ها و وضعیت مناسب و عادی حمل و نقل در استان اردبیل را تشریح کرد.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، اولویت‌های مهم دستگاه قضایی تامین امنیت جاده‌ها و جابجایی ایمن کالا‌ها و وضعیت مناسب و عادی حمل و نقل در استان اردبیل را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با همکاری و پشتیبانی کامیون داران و رانندگان محترم و زحمتکش استان اردبیل شاهد فعالیت‌های روزمره و متعارف این قشر زحمتکش در سطح استان می‌باشیم.

ناصر عتباتی اعلام کرد: با همکاری و پشتیبانی کامیون داران و رانندگان زحمتکش استان اردبیل شاهد فعالیت‌های روزمره و متعارف این قشر زحمتکش در سطح استان می‌باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: پیرو هماهنگی‌ها و برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولین پایانه‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، نمایندگان شرکت‌ها، باربری‌ها و مقامات قضایی و اجرایی استان با کمترین میزان مشکلات در سطح استان مواجه می‌باشیم.

وی با تذکر جدی به بعضی از شرکت‌های باربری در خصوص عدم رعایت مقررات اعلام بار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد اقدامات بازدارنده لازم را در این خصوص معمول دارند.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان داشت: رفع مشکلات اعلام شده کامیون داران از جمله تامین قطعات و لاستیک را که یکی از اولویت‌های مسئولان استانی است به جد از سوی دادستانی در حال پیگیری می‌باشد.

وی بیان داشت: هفته گذشته، برخی افراد که اقدام به ایجاد اخلال در روند حمل و نقل بار و تهدید رانندگان و تخریب وسایل نقلیه آنان اقدام نموده بودند شناسایی و چندین نفر دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی به دستگیری ۵ نفر در شهرستان گرمی و ۸ نفر در اردبیل اشاره کرد و اقدامات توجیهی و تذکر به این افراد از اولویت‌های مهم دادستانی اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در خاتمه ضمن تشکر از همراهی و همکاری رانندگان عزیز و زحمتکش استان اعلام کرد: تامین امنیت جاده‌ها و جابجایی ایمن کالا‌ها از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی بوده و با اخلاگران در این عرصه با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.