| کد خبر: 172044 |

◄ تکذیب یک خبر از جاده الموت-تنکابن

اختصاص ۵۰ میلیاردتومان بودجه راه‌سازی قزوین-الموت به پروژه تونل‌سازی در اصفهان صحت ندارد.

تین نیوز

اختصاص ۵۰ میلیاردتومان بودجه راه‌سازی قزوین-الموت به پروژه تونل‌سازی در اصفهان صحت ندارد.

مسعود حق‌لطفی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: شرکت ساخت زیربناها مجری پروژه «قزوین-الموت-تنکابن» این موضوع را تکذیب کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حق‌لطفی  اظهارکرد: در برخی از رسانه‌ها خانم زرآبادی از برداشت ۵۰میلیاردتومانی از اعتبارات پروژه راه «قزوین-الموت-تنکابن» و تخصیص آن به پروژه تونل‌سازی در اصفهان خبر داده‌اند که روز گذشته براساس پیگیری که داشتم این موضوع صحت ندارد.

او ادامه داد: اگر منبع این خبر اعلام شود می‌توانیم از طریق وزارتخانه پیگیری کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد: برای پروژه «قزوین-الموت-تنکابن» ردیف‌های ملی اختصاص پیداکرده و برای آن در سال‌جاری 100میلیاردتومان تعریف‌شده است که از محل فروش سهام شرکت فولاد خوزستان تأمین خواهد شد.

او عنوان کرد: پروژه «قزوین-الموت-تنکابن» در 4 قطعه احداث خواهد شد که دو قطعه آن در قزوین و 2 قطعه در مازندران است. قطعه نخست از قزوین تا روستای شهرک به طول 65 کیلومتر و قطعه دوم از روستای شهرک تا روستای وناش به طول 30کیلومتر است. درحال‌حاضر وزارتخانه تأکید دارد که قطعه اول به اتمام برسد چراکه این قطعه 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال 98 باید قطعه نخست به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: از کیلومتر 42 تا 45 به علت رانشی بودن زمین نیاز به تمهیدات ویژه دارد و به همین جهت نیاز به راه‌اندازی 2 دستگاه پل به طول 300متر و تثبیت بستر به عمق 20متر است.

جاده قزوین-الموت-تنکابن یکی از جاده‌هایی است که درصورت اتمام می‌تواند گردشگران بسیاری را در شهرهای مسیر خود جذب کند. درحال‌حاضر جاده قزوین الموت بسیار پرپیچ‌وخم و ناایمن است و هرروزه حوادث بسیاری در این جاده رخ می‌دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.