| کد خبر ۳۱۰۳۶۲
کپی شد

امکان ثبت مستقیم نظرات مسافران در بازوی اطلاع رسانی مترو فعال شد

مدیر ارتباطات مترو تهران گفت: قابلیت جدید ثبت نظرات و انتقادات در بازوی اطلاع رسانی مترو فعال شد.

امکان ثبت مستقیم نظرات مسافران در بازوی اطلاع رسانی مترو فعال شد
تین نیوز |

بازوی اطلاع رسانی مترو که از سال گذشته آغاز به کار کرده، تاکنون خدماتی چون نقشه ایستگاه ها، برنامه حرکت قطارها و اطلاع از وضعیت پله برقی ها را ارائه داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، هادی زند روز سه شنبه گفت: در این بخش جدید، مسافران می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در صورت تمایل همراه با تصویر، فیلم یا فایل صوتی با رعایت سقف حجم به صورت مستقیم ثبت کنند تا توسط کارشناسان مترو بررسی و به مسئولان مربوطه برای تصمیم سازی و اقدام مؤثر ارجاع شود.

وی با بیان اینکه بازوی اطلاع رسانی مترو از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این بازو یکی از مسیرهای نوین و در دسترس ارتباطی در فضای مجازی است که تاکنون خدمات متنوعی چون نقشه ایستگاه ها، برنامه حرکت قطارها، مسیریابی و اطلاع از وضعیت پله برقی های ایستگاه ها را در اختیار مسافران قرار داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این بازو اکنون با افزوده شدن قابلیت دریافت نظرات، گام دیگری در مسیر افزایش شفافیت و بهبود پاسخگویی برداشته است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: این شرکت به منظور ارتقای این مسیر ارتباطی، قابلیت های جدیدی را به آن می افزاید. چندی پیش بخش اطلاع از وضعیت پله برقی های مترو به این بازو اضافه شد که به مسافران امکان می دهد از پله هایی که به دلیل تعمیرات یا موارد فنی از سرویس دهی خارج هستند، مطلع شوند. اکنون نیز بخش جدیدی برای ثبت انتقادات، نظرات و پیشنهادات به این بازو افزوده شده است.

وی افزود: این بازو همچنین بخشی برای پاسخگویی به سؤالات مسافران دارد. در این بخش، کاربر با ورود به دسته بندی سؤالات پرتکرار، می تواند پاسخ موردنظر خود را بیابد و در صورت عدم یافتن پاسخ، مستقیماً با کارشناسان شرکت بهره برداری مترو تهران گفت وگو متنی کرده و پرسش خود را مطرح کند که پاسخ آن در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شود.

زند به گزارش عملکرد ۶ ماهه گروه پشتیبانی متروی تهران در پیام رسان بله (از ابتدای اردیبهشت تا پایان مهرماه سال جاری) اشاره و خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی مجموعاً ۱,۷۰۹ پرسش از سوی مسافران دریافت و پاسخ داده شده است. نتایج پایش رضایت کاربران نیز نشان می دهد ۶۹.۸ درصد از شرکت کنندگان در ارزیابی، رضایت «خوب» خود را از پاسخگویی کارشناسان اعلام کرده اند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین ۲۷.۸ درصد از کل کاربران (۵۷۸ نفر) با ثبت بازخورد، در فرآیند سنجش رضایت مشارکت داشته اند که بیانگر تعامل مؤثر مسافران با این بستر ارتباطی است.

گفتنی است مسافران برای مشاهده قابلیت های جدید در بازوی اطلاع رسانی مترو در پیام رسان بله، در صورت عضویت پیشین، لازم است دستور /start را مجدد در بازوی اطلاع رسانی اجرا کنند تا با راه اندازی دوباره، امکانات به روزشده برای آنان فعال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.