بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

جابه جایی بیش از ۱۷۹ هزار نفر با متروی تهران

جابه جایی بیش از ۱۷۹ هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی ها با متروی تهران

جابه جایی بیش از ۱۷۹ هزار نفر با متروی تهران
تین نیوز

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جابه جایی ۱۷۹ هزار و ۳۵۲ نفر از شرکت کنندگان در جشن بزرگ امام رضایی ها (ع) از طریق ۵ ایستگاه مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، دکتر رضا محمدنژاد بیدخت ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم (ع) گفت: در جشن بزرگ امام رضایی ها با آمادگی کامل کارکنان و به کارگیری تمامی امکانات، تلاش کردیم تا سرویس دهی مناسب و منظمی را به شهروندان در این اجتماع ارائه دهیم.

محمدنژاد بیدخت گفت: از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه تا زمان پایان بهره برداری، در ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) ۸۴ هزار و ۸۵۸ نفر، ایستگاه بوستان لاله ۴ هزار و ۳۱۸ نفر، ایستگاه شهدای هفتم تیر۶۰ هزار و ۴۱۲ نفر، ایستگاه میدان جهاد ۶ هزار و ۹۹۱ نفر و ایستگاه تئاترشهر ۲۲ هزار و ۷۷۳ نفر به صورت رایگان جابه جا شدند.
وی با اشاره به افزایش یک و نیم ساعته زمان بهره برداری افزود: با توجه به پایان ساعت بهره برداری از مترو در ساعت ۲۲، در این روز به منظور افزایش رفاه حال مسافران ساعت سرویس دهی در خطوط درون شهری تا ساعت ۲۳:۳۰ افزایش یافت تا جابه جایی شرکت کنندگان در این اجتماع تسهیل شود.
محمدنژاد خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری جشن با توجه به استقبال مسافری در مجموع ۸۴ حرکت فوق العاده به منظور جابه جایی سریع تر مسافران در خطوط درون شهری انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.