| کد خبر: 272381 |

واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی خارجی به شرکت داخلی

رایزنی برای واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی خارجی به ۲ شرکت داخلی

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی وارداتی از چین را به شرکت های داخلی واگذار کنیم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اظهار داشت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه شرکت اسنا ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد شرکت عقاب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

علیزاده افزود: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس های نوسازی شده حدودا به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می رسد.

وی با بیان این که این اتوبوس ها همگی شماره گذاری شده اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است، پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور، این اتوبوس ها هم شماره گذاری شده و وارد خطوط شده اند؛ بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم. 

علیزاده با بیان این که مهندسی خطوط در نزدیک ۵۰ خط در سطح شهر تهران انجام شده است، عنوان کرد: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کرده ایم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند، مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پرازدحام، اتوبوس بیشتری داشته باشیم. 

علیزاده در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی وارداتی از چین را به شرکت های داخلی واگذار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.