| کد خبر: 268731 |

تکمیل سازه پارکینگ نیایش تا تابستان

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه پارکینگ نیایش گفت: در ۴ الی ۵ ماه آینده سازه این پارکینگ تکمیل می شود و بعداز آن بحث تاسیسات پروژه را خواهیم داشت. امیدواریم این پارکینگ در همین دوره از مدیریت شهری به افتتاح برسد.

تین نیوز

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه پارکینگ نیایش گفت: در ۴ الی ۵ ماه آینده سازه این پارکینگ تکمیل می شود و بعداز آن بحث تاسیسات پروژه را خواهیم داشت. امیدواریم این پارکینگ در همین دوره از مدیریت شهری به افتتاح برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری از ۶۰ پروژه عمرانی، ترافیکی،  خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۳ در صدوسومین پویش امید و افتخار در بوستان ملت برگزار شد با بیان اینکه در پروژه هایی که در سطح مناطق و حتی پروژه های فرامنطقه ای که اجرا می شود، اثر گذاری و رضایتمندی شهروندان مهم است، اظهار کرد:  سال آینده نهضت آسفالت را در مناطق ادامه خواهیم داد و در منطقه ۳ رویکرد بهبود آسفالت معابر بزرگراهی را پیگیری می کنیم. موضوع پرچالش در منطقه ۳ کمبود پارکینگ است و یکی از مهمترین پروژه ها، پارکینگ طبقاتی زیر سطحی نیایش است که در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ۱۲۸۰ ظرفیت خودرو برای این پارکینگ پیش بینی شده که در این دوره از مدیریت شهری مجددا اجرایی شده و در ۴ الی ۵ ماه آینده سازه آن تکمیل می شود و بعداز آن بحث تاسیسات پروژه را خواهیم داشت. امیدواریم این پارکینگ در همین دوره از مدیریت شهری به افتتاح برسد.

حق بین ادامه داد: پارکینگ فرهنگ در مجموعه عباس آباد نیز در دست اجرا است و این پروژه از بن بست خارج شده و در ۵ فاز ادامه پیدا می کند. امیدواریم در همین دوره به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: پروژه های متعددی در معاونت فنی و عمرانی پیش بینی و هدف گذاری شده است و یکی از مهمترین کلان پروژه ها در این حوزه در قالب ۹۸ زیر پروژه و تقاطع است ؛  ۱۱ تقاطع سال گذشته به بهره برداری رسید و امسال ۱۸ تقاطع انجام و در سال آینده طبق برنامه تقاطع های بیشتری را تکمیل و تحویل می دهیم که ساخت این تقاطع ها کاهش گره های ترافیک و کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.

معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۶ منطقه شهر احداث این تقاطع ها را در دست اجرا داریم، گفت: از اردیبهشت سال آینده افتتاح های سال جدید را خواهیم داشت. در کنار این اقدامات، مقاوم سازی پل ها و تکمیل شبکه و تونل های آب های سطحی را در دست اجرا داریم و پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ را نیز تا پایان سال تحویل خواهیم داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.