| کد خبر: 262864 |

افزایش نرخ "پارک حاشیه‌ ای" مشروط به تکمیل طرح شود​

هدف از اجرای طرح پارک حاشیه ای هوشمند، نظم بخشی به شهر است.

تین نیوز

​عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنجایی که طرح پارک حاشیه ای هنوز در حال توسعه است و به صورت کامل اجرا نشده می توان از افزایش تعرفه پارک حاشیه ای خودداری کرد و افزایش هزینه را مشروط به اجرای کامل یا اجرای بیش از ۵۰ درصد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ناصر امانی درباره اجرای طرح پارک حاشیه ای هوشمند در تهران، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح پارک حاشیه ای هوشمند در وهله نخست، نظم بخشی به شهر است که در این راستا منطقه 2 شهر تهران برای اجرای طرح به صورت پایلوت در نظر گرفته شد و اکنون در حال توسعه در سایر مناطق شهر است.

وی ادامه داد: طبق مصوبه تعیین شده قرار است مبالغ جمع آوری شده از این محل، در حوزه حمل و نقل و  صرفاً برای ساخت پارکینگ های عمومی صرف شود اما میزان درآمدی که تاکنون کسب شده موضوعی است که شهرداری باید درباره آن گزارش دهد با این حال قطعا رقم قابل توجهی نبوده است زیرا طرح به صورت محدود در حال اجراست. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره میزان تعرفه مصوب شده برای طرح پارک حاشیه ای، گفت: از آنجایی که طرح هنوز در حال توسعه است و به صورت کامل اجرا نشده می توان از افزایش تعرفه پارک حاشیه ای خودداری کرد و افزایش هزینه را مشروط به اجرای کامل یا اجرای بیش از 50 درصد کرد. 

وی اضافه کرد: به طور حتم درباره این موضوع با اعضای کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رایزنی می کنم و معتقد هستم در زمان بررسی بودجه 1403 باید این نکته مدنظر قرار گرفته شود و تا توسعه کامل طرح، افزایش نرخی برای سال آینده نداشته باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.