| کد خبر: 263132 |

بهره‌ برداری از تونل اتصالی بزرگراه‌ های شهیدان «همدانی و خرازی» تا پایان سال

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی تونل اتصال «بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی» خبر داد.

تین نیوز

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی تونل اتصال «بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی» خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، مهدی صداقتی با اشاره به اتمام عملیات حفاری در ۲ دستگاه تونل- زیرگذر رفت و برگشت اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی، از آغاز عملیات تحکیم نهایی تونل غربی خبر داد و گفت: با پایان یافتن لاینینگ (بتن ریزی نهایی) کف، لاینینگ دیوارهای تونل در نوبت اجرا قرار گرفت و تاکنون ۷۰ متر از ۱۲۰ متر طول تونل غربی تحکیم نهایی شده است.

صداقتی ادامه داد: از ۲۵۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری مورد نیاز برای اجرای این تونل و دسترسی های آن، تاکنون ۲۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام شده است و این درحالیست که تاکنون ۶۰۰۰ متر مکعب بتن برای احداث تونل اجرا شده است.

وی پیشرفت تونل-زیرگذر اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی را ۶۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی شامل احداث دو دستگاه تونل به طول ۱۲۰ متر در دو لاین عبوری و دو پیاده رو برای هر تونل، احداث دسترسی های شرق به جنوب و جنوب به غرب به همراه اجرای دیوارهای حائل، اصلاح هندسی مسیرهای موجود و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.