| کد خبر: 260408 |

تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل الله نوری ایمن سازی می شود

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی و ایمن سازی زیرگذر خیابان چوب تراش در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل الله نوری ضروری است.

تین نیوز

زهرا شمس احسان یک شنبه بیست ونهم مردادماه در صد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه محله طرشت متأثر از احداث بزرگراه شیخ فضل الله نوری (در دهه ۵۰) به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است، اظهار کرد: با توجه به گذشت زمان، دغدغه اتصال این دو محله برای ساکنان مطرح شد و به همین دلیل زیرگذر خیابان چوب تراش در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل الله نوری، نقش پیوند دهنده محلات طرشت شمالی و جنوبی را در مقیاس دسترسی محلی ایفا کرد.

 

به گزراش تین نیوز به نقل از ایمنا، شمس احسان افزود: این زیرگذر در وهله نخست، به عنوان کانال عبور آب طراحی شده بود که با توجه به ساماندهی مسیل آب های زیرزمینی در حال حاضر به عنوان زیرگذر ترافیکی مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه این زیرگذر حین بارش با مشکلات فراوان مواجه می شود، خاطرنشان کرد: طبق بازدید میدانی، رمپِ ورودی و خروجی بلوار چوب تراش به زیرگذرِ بزرگراه شیخ فضل الله نوری شیب قابل ملاحظه ای دارد و ارتفاع این زیرگذر بسیار ناچیز است، به نحوی که هر ماشینی امکان عبور از آن را ندارد.

شمس احسان با طرح این پرسش که چرا این کانال که خارج از اصول سلسله مراتب شبکه معابر شهری بوده همچنان به عنوان مسیر حمل ونقلی مورد استفاده قرار گرفته است، تصریح کرد: ضرورت دارد معاونت حمل ونقل در راستای اصلاح هندسی دوربرگردان واقع در بلوار چوب تراش اقدامات جدی و بلند مدتی داشته باشد و در کوتاه مدت در راستای جلوگیری از تبعات منفی برای این محدوده، تعریض و ایمن سازی زیرگذر را در مقیاس محلی تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت جلوگیری از پیامدهای منفی استفاده غیرمعمولِ حمل ونقل از کانال زیرگذر چوب تراش، از شهرداری تهران در خواست می کنم تمام برنامه ریزی ها و مداخلات این محدوده با هدف افزایش رفاه و آسودگی بیشتر شهروندان پیگیری و گزارش منسجم از طرح ساماندهی زیرگذر چوب تراش در صحن شورا ارائه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.