| کد خبر: 259318 |

تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی به زودی بهره برداری می شود

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی پس از انجام تست بارگذاری افتتاح می شود.

تین نیوز

مهدی حیدری در بازدید اعضای کمیسیون و کمیته فنی عمرانی شورای اسلامی شهر از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی ضمن تشکر از اقدامات و زحمات مجموعه فنی عمرانی شهرداری همدان در اجرای این پل اظهار کرد: ابعاد مختلف پروژه شهید همدانی در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیئز به نقل ایمنا، حیدری با اشاره به موانع افتتاح پل شهید همدانی افزود: در این بازدید مقرر شد موانع افتتاح پل از جمله تکمیل دیواره های حفاظتی جانبی، تکمیل لوپ راست گرد سطح یک پل و اصلاحات هندسی تراز سطح صفر به سرعت انجام شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم ترین مراحل قبل از افتتاح انجام تست بارگذاری است، بر این اساس مقرر شده است انجام این تست با حضور اعضای کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر انجام شود.

حیدری تصریح کرد: ضمن بررسی روند اجرای پل شهید همدانی، نحوه دسترسی محلات مجاور به این تقاطع نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تکمیل لوپ راست گرد سطح یک و چند اصلاح هندسی در نقاط مختلف دیگر، این دسترسی ها تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید به موضوع زمان بندی در پروژه ها اهمیت دهد، گفت: طولانی شدن پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی و تحقق نیافتن وعده افتتاح این پروژه در سوم خردادماه سال جاری به عنوان چندمین وعده افتتاح، مورد اعتراض اعضای کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 5 0

    با سلام ممنون از این که بعد از گذشت۱۰سال بلاخره موفق به اتمام پل شدید
    لطفا وحتما فکری به حال تاکسی های بین شهری که توی میدان سپاه اول بلوار سید جماالدین هستن بکنید واقعا برای همدان که مرکز تمدن ایران هستش خیلی زشته که مسافر از شهر دیگه میاد وتوی همدان توخیابون زیر گرما باید منتظر پر شدن ماشین باشه از مسئولین ممنونم که حتما به فکر آبروی همدان باشند

  • سیدعباس 0 0

    بعداز10سال زحمت کشیدید . چشم نخورید