| کد خبر: 251335 |

دانشگاه ها و مدارس استان تهران تا آخرهفته غیرحضوری شد؛

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل تا آخر هفته ادامه دارد؟

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تمامی دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 دیماه غیر حضوری شد.

تین نیوز

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تمامی دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 دیماه غیر حضوری شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در پایان جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا که بعد از ظهر امروز با حضور اعضا تشکیل شد نهایتا مقرر شد تمامی دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزش استان تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 دی ماه به صورت غیر حضوری فعالیت کنند. همچنین کودکستان های استان تهران به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده روسای دانشگاه ها خواهد بود.

طرح زوج و فرد در دو روز آینده از در منزل اجرا خواهد شد و فروش روزانه طرح ترافیک نیز توسط شهرداری تهران متوقف خواهد بود. بر این اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شدند تا از تردد شبانه کامیون ها به استثناء کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در سطح شهر تهران طی دو روز آینده جلوگیری خواهند کرد.

فعالیت های ورزشی در محیط باز و سربسته برای فردا و پس فردا نیز ممنوع است و اداره کل ورزش و جوانان ملزم بر نظارت بر این موضوع است.

این کارگروه از شهروندان خواست که از ترددهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N95 استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.