| کد خبر: 249576 |

مدیر راهداری ری:

با بارش برف در جاده های شهرستان، عملیات شن و نمک پاشی آغاز شد

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری گفت: بارش برف در جاده‌ های این شهرستان از شامگاه گذشته آغاز شده و راهداران برای جلوگیری از یخ‌زدگی، مسیرها را شن و نمک پاشی کردند.

تین نیوز

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: بارش برف در جاده های این شهرستان از شامگاه گذشته آغاز شده و راهداران برای جلوگیری از یخ زدگی، مسیرها را شن و نمک پاشی کردند.

به گزارش تین نیوز محمدرضا زمانی افزود: از روز گذشته با آغاز بارش باران و پس از آن بارش برف، تاکنون شاهد هیچ حادثه جاده ای در راه های ارتباطی شهرستان ری نبودیم.

وی یادآورشد: بارش برف در جاده قدیم، گردنه نعلبندان، محور کمربندی دوم و دیگر مسیرهای ارتباطی هم اکنون نیز جریان دارد.

زمانی اظهار داشت: ۱۰ اکیپ راهداری سبک و سنگین با عوامل راهداری شب گذشته مشغول کار بودند و با پاشیدن نمک و شن و تیغ زنی در نقاط برف گیر مانع از یخزدگی راه ها شدند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری خاطرنشان کرد: از روز گذشته و همزمان با آغاز بارش باران و برف تاکنون هیچ نوع آبگرفتگی در معابر و مسیرهای ارتباطی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از یخ زدگی، همچنان عملیات شن و نمک پاشی تداوم دارد و بدین منظور تاکنون ۳۰ تن شن و نمک در سطح جاده ها ریخته شده است.

این مسئول ادامه داد: نیروهای راهداری در آماده باش کامل به سر می برند تا به سرعت هر نوع مشکل ترافیکی را برای روان سازی تردد، برطرف کنند.

بارش برف و باران از شب شنبه در سطح استان تهران آغاز شده است و بر اساس گزارش هواشناسی تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

همچنین مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش هشت درجه ای دمای هوای پایتخت و ایجاد یخبندان در مناطق شمال شرق تهران خبر داد.

مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار داشت: وضعیت جوی استان با توجه به مدل های پیش بینی هواشناسی از روزشنبه تا دوشنبه این هفته با گذر سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد بود.

وی از کاهش پنج تا هشت درجه ای دما و اعلام هشدار سطح زرد خبرداد و افزود: باتوجه به نفوذ پرفشار و جریان هوای سرد از نوار شمالی استان، کاهش محسوس دما و یخبندان و خسارت به صنعت کشاورزی و احتمال یخ زدگی لوله ها و مخازن آب در مناطق شمالی انتظار می رود.

شهرستان ری در جنوب استان تهران قرار دارد و اتوبان تهران- قم و کریدورهای ارتباطی شرق به غرب و به عکس از این محدوده عبور می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.