| کد خبر: 247286 |

بازسازی و ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی در آستانه مهرماه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بازسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس که در سنوات گذشته از مدار خارج شده بودند و ورود دوباره آنها به خطوط خبرداد.

تین نیوز

  مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بازسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس که در سنوات گذشته از مدار خارج شده بودند و ورود دوباره آنها به خطوط خبرداد.

به گزارش تین نیوز،  بهرام نکاحی در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر که صبح امروز- ۲ مهر۱۴۰۱- برگزار شد، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی با توجه به افزایش سفرهای مهرماه  از دو ماه پیش تدارکات لازم را دیده است. 
وی افزود: با توجه به همزمانی اقدامات استقبال از مهر با برگزاری مراسم اربعین  حجم کار همکاران ما در حوزه فنی و اجرایی سنگین بود؛ اما در آستانه مهرماه توانستیم ۵۰ دستگاه از اتوبوس های متوقف شده شهر تهران را که در سنوات قبل فعالیتی نداشتند تعمیر و اورهال کنیم تا به شبکه اتوبوسرانی تزریق شوند.
 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: همچنین دو پارت ۵۰ دستگاهی ناوگان جدید را که از قراردادهای شهرداری تهران است، طی امروز و فردا تحویل می گیریم و به خطوط اعزام می کنیم. 
وی بیان کرد: برای اولین بار  در کشور ۳۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده را تحت عنوان اتوبوس مدارس  آماده سازی کردیم و با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قراردادیم.
 نکاحی ابراز امیدواری کرد؛ اقداماتی که در حوزه نوسازی، بهسازی و آمادگی در شرایط خاص دانش آموزی در تهران ایجاد شده اثرات خود را بگذارد تا شاهد ترافیک های سنگین همزمان با آغاز سال تحصیلی نباشیم.
 وی تاکید کرد:  تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس را طبق طراحی های انجام شده بازسازی می کنیم. اگر با مشکل خاصی روبه رو نشویم می توانیم بیش از این میزان را هم بازسازی کنیم
 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه گفت: خوشبختانه وزارت کشور خودروسازها را به تولید بازگردانده و اولین پارت اتوبوس های وزارت کشور تولید شده است.
 وی در پایان افزود: طبق برنامه ریزی شهرداری تهران در نظر داریم تا پایان سال ۴ هزار اتوبوس فعال در خطوط شهر تهران داشته باشیم.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.