| کد خبر: 247277 |

افزایش ۲ برابری ناوگان اتوبوسرانی در آستانه مهرماه

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم با افزایش حدود دوبرابری ظرفیت حمل ونقل عمومی شهر از بحرانی که ابتدای سال و بعد از بازگشایی مدارس در فروردین ماه شاهد آن بودیم، در مهرماه سال جاری از آن عبور کنیم و ترافیک روان تری را در شهر داشته باشیم.

تین نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم با افزایش حدود دوبرابری ظرفیت حمل ونقل عمومی شهر از بحرانی که ابتدای سال و بعد از بازگشایی مدارس در فروردین ماه شاهد آن بودیم، در مهرماه سال جاری از آن عبور کنیم و ترافیک روان تری را در شهر داشته باشیم.

به گزارش تین نیوز، علی صالحی در خصوص طرح استقبال از مهر، اظهار کرد: مجموعه ستاد مهر در شهرداری اصفهان تشکیل شده است و بخش های مختلف به ریاست معاونت حمل ونقل شهرداری این مسئولیت را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: همواره شورای اسلامی شهر اصفهان بر این موضوع تاکید دارد که اداره شهر در موضوعات مختلف به ویژه مسائل مهم، بدون همراهی و هم افزایی سایر دستگاه ها میسر نخواهد شد و این موضوع در خصوص ستاد مهر نیز صدق می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انتظار شورای اسلامی شهر اصفهان از مجموعه شهرداری این بوده است که بعد از دو سال تعطیلی مدارس در مهرماه با برقراری تعامل و هم افزایی ویژه استقبال شایسته ای از مهرماه امسال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شایسته بودن استقبال از مهرماه به این معنا است که خدمات در تمام حوزه ها به نحو مطلوب تری حتی مطلوب تر از دوران قبل از کرونا ارائه شود، اضافه کرد: با توجه به تغییراتی که در بافت جمعیتی ایجاد شده و تفاوت هایی که جمعیت دانش آموزی با سال های قبل داشته است، در چند بخش موضوعاتی مورد مطالبه قرار گرفته و در مدیریت شهری دنبال شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: در ابتدا سرویس حمل ونقل عمومی شهر باید ظرفیت خود را به ظرفیت قبل از کرونا می رساند، از این رو با توجه به اینکه در سال های اخیر متناسب با نیاز معمولی شهر اصفهان ناوگان حمل ونقل عمومی تقویت نشده بود، اولین گام در خصوص تقویت ناوگان اتوبوسرانی و رساندن آن به مرز یک هزار دستگاه اتوبوس برداشته شد تا بتوان بر اساس حجم مخاطبی که از اول مهرماه به شهر اضافه می شود خدمت رسانی کاملی انجام شود.

وی ادامه داد: این هدف گذاری شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری پیگیری شد و به ثمر نشست و روز گذشته نیز شاهد رونمایی از اتوبوس های جدید بودیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با افزایش حدود دو برابری ظرفیت حمل ونقل عمومی شهر از بحرانی که ابتدای سال و بعد از بازگشایی مدارس در فروردین ماه پیش آمد، در مهرماه شاهد آن نباشیم و از آن عبور کنیم و ترافیک روان تری در انتظار شهر اصفهان باشد.

وی در خصوص فضاهای ترافیکی و ایمن سازی، افزود: تاکید بر این بود که شرایط شهر برای ورود دانش آموزان و دانشجویان به محل های تحصیل به لحاظ ایمنی و ترافیکی آماده سازی شود، بر اساس این توصیه و تاکید شورای اسلامی شهر تلاش های مؤثری در معاونت حمل ونقل و خدمات شهری شهرداری شکل گرفت و خط کشی های ترافیکی، نصب المان ها، علائم و هشداردهنده ها و ایمن سازی معابر برای عبور دانش آموزان و دانشجویان نیز در این راستا انجام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.