| کد خبر: 231360 |

انتقاد در شورای شهر درباره قطع ناگهانی و پیاپی برق در تهران

عضو شورای شهر تهران نسبت به قطع ناگهانی و طولانی مدت برق در تهران که عمدتا در ساعات اوج گرما و در طول روز رخ می‌دهد گلایه کرد و گفت: چرا قطع برق، بدون جدول زمانبندی و اعلام قبلی رخ می دهد.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران نسبت به قطع ناگهانی و طولانی مدت برق در تهران که عمدتا در ساعات اوج گرما و در طول روز رخ می‌دهد گلایه کرد و گفت: چرا قطع برق، بدون جدول زمانبندی و اعلام قبلی رخ می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران از حادثه ناگواری که برای یکی از خبرنگاران حوزه شهری رخ داده به وزارت بهداشت انتقاد کرد و گفت: تذکر امروز بنده در مورد پدیده قطع ناگهانی و طولانی مدت برق است که متأسفانه چند روزی است در مناطق مختلف پایتخت رخ می‌دهد و موجب اعتراض و نارضایتی مردم تهران شده است. اعتراضی که به طرق مختلف به بنده نیز منتقل شده و وظیفه خود می‌دانم که به نمایندگی از مردم تهران، آن را به گوش مسئولان مربوطه برسانم.

وی ادامه داد: مردم از قطع ناگهانی و طولانی مدت برق که عمدتاً در ساعات اوج گرما و در طول روز رخ می‌دهد گلایه دارند و از آن بدتر اینکه این قطع برق، بدون جدول زمانبندی و اعلام قبلی رخ می‌دهد و قطع اینچنینی برق، مشکلات مردم را دوچندان کرده است.

وی گفت: حتماً مسئولان محترم در وزارت نیرو مطلع هستند که کلاس‌های درس و همچنین امتحانات پایانی دانشجویان و دانش‌آموزان عمدتاً به شکل آنلاین و در بستر اینترنت انجام می‌شود. همچنین در جریان هستند که برخی کارمندان و مشاغل در حال دورکاری‌اند، لذا قطع ناگهانی برق سبب بروز مشکل برای این افراد شده و با آغاز امتحانات، مشکلات را دو چندان نیز خواهد کرد.

نظری بیان کرد: به‌خصوص اینکه در حال حاضر نیز این اقدام سبب استرس و سردرگمی دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آنان شده و بیم آن را دارند که در حین برگزاری آزمون، با قطع برق مواجه شده و نتیجه ماه‌ها درس خواندن و تلاش از بین برود.

همچنین گزارش‌هایی وجود داشته که متأسفانه با قطع برق، سرویس‌دهی اینترنت همراه برخی از اپراتورهای تلفن همراه نیز دچار اخلال می‌شود که لازم است وزیر محترم ارتباطات پیگیری لازم را نسبت به حل آن انجام دهند.

وی اظهار کرد: در پایان به نمایندگی از مردم تهران، ری و تجریش از وزارت نیرو می‌خواهم که از قطع برق تا جای ممکن خودداری کرده و اگر به دلایلی نظیر افزایش مصرف و امثال آن مجبور به این کار هستند، اولاً ساعات خاموشی در هر منطقه را از قبل اعلام کرده و ثانیاً حتماً آن را در ساعاتی اعمال کنند که آسیبی به روند فعالیت حرفه‌ای شهروندان از جمله آزمون‌های دانشجویان و دانش‌آموزان و نیز فعالیت کسب و کارها وارد نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.